Foto: Audi
Známe logo štyroch kruhov zdobí vozidlá Audi už celé desaťročia. Symbolizuje spojenie automobiliek Audi, DKW, Horch a Wanderer, ktoré spolu so značkou NSU, ktorá k nim pristúpila v roku 1969, tvoria korene spoločnosti so sídlom v Ingolstadte. Dnes ho však na internetových stránkach automobilky nájdete aj v celkom inej podobe. Audi štyri kruhy rozpojilo. A k nim pridáva nápis „Keep Distance“, teda udržuj odstup. Ako inak, ide o reakciu na celosvetovú pandémiu, ktorá ochromila život v mnohých krajinách a zastavila výrobu, vrátane produkcie áut.
Foto: Volkswagen
Premenou loga chce upozorniť na dôležitosť opatrení proti šíreniu vírusu COVID-19, medzi ktoré patrí najmä snaha obmedziť stretávanie sa ľudí. Okrem toho Audi všetkým radí, aby ostali doma a tiež upozorňuje, že sme v tom spolu. Podobne zareagoval materský Volkswagen, ktorý vo svojom logu oddelil výrazne písmená V a W. „Vo Volkswagene stojíme pri sebe vo všetkých krízach a vzájomne sa podporujeme. Sme presvedčení, že spoločne nájdeme nové riešenia, ktoré nám umožnia prekonať túto krízu,“ uvádza vo vyhlásení automobilka.