Audi bojuje proti vírusu zvláštnym logom. Rozpojilo kruhy!

Nie, toto nie je žart. Audi upozorňuje v čase celosvetovej pandémie na dôležitosť protiinfekčných opatrení premenou svojho loga.

27.03.2020 12:00
debata (3)
Premena loga Audi nabáda obmedziť počas... Foto: Audi
Audi - logo pre koronavírus Premena loga Audi nabáda obmedziť počas pandémie osobných kontakt ľudí. Je to dôležité.

Známe logo štyroch kruhov zdobí vozidlá Audi už celé desaťročia. Symbolizuje spojenie automobiliek Audi, DKW, Horch a Wanderer, ktoré spolu so značkou NSU, ktorá k nim pristúpila v roku 1969, tvoria korene spoločnosti so sídlom v Ingolstadte. Dnes ho však na internetových stránkach automobilky nájdete aj v celkom inej podobe. Audi štyri kruhy rozpojilo. A k nim pridáva nápis „Keep Distance“, teda udržuj odstup. Ako inak, ide o reakciu na celosvetovú pandémiu, ktorá ochromila život v mnohých krajinách a zastavila výrobu, vrátane produkcie áut.

Podobne zareagoval na svojich stránkach aj... Foto: Volkswagen
VW - logo pre koronavírus Podobne zareagoval na svojich stránkach aj materský Volkswagen.
Premenou loga chce upozorniť na dôležitosť opatrení proti šíreniu vírusu COVID-19, medzi ktoré patrí najmä snaha obmedziť stretávanie sa ľudí. Okrem toho Audi všetkým radí, aby ostali doma a tiež upozorňuje, že sme v tom spolu. Podobne zareagoval materský Volkswagen, ktorý vo svojom logu oddelil výrazne písmená V a W. „Vo Volkswagene stojíme pri sebe vo všetkých krízach a vzájomne sa podporujeme. Sme presvedčení, že spoločne nájdeme nové riešenia, ktoré nám umožnia prekonať túto krízu,“ uvádza vo vyhlásení automobilka.

© Autorské práva vyhradené

3 debata chyba
Viac na túto tému: #Volkswagen #Audi #koronavírus
Články podľa značiek