
Obyvatelia mestečka Sanford majú za sebou doslova peklo. Nielenže v Michigane úraduje koronavírus, ktorý si vyžiadal už viac ako 5 000 obetí, ale bojovať museli aj s obrovskými záplavami. Úrady pritom dobre vedeli, že k čomusi takému môže ľahko dôjsť. Sanford totiž leží na rieke Tittabawassee s priehradou Edenville, ktorej už pred dvoma rokmi odobrali licenciu pre zlý technický stav. Jednoducho, bolo len otázkou času, kedy dôjde k dlhodobým dažďom a následnej katastrofe.


Keď Tim počul o možnom riziku záplav, preparkoval dvanásť kusov svojich milovaných Fier z garáže na ulicu, ktorá zaplavená nikdy nebola. No išlo o naivné riešenie, pretože to, čo prišlo, si Sanford nepamätá. Voda rieky Tittabawassee stúpla na jedenásť metrov, viac ako v roku 1986. Mesto sa zmenilo na malé „Benátky“. Autá boli zaplavené, jedno Fiero skončilo otočené na streche. Na priestory firmy, kde boli uskladnené náhradné dielce a zvyšné autá, narazila drevená stodola zo susedného pozemku.

Medzi zničenými exemplármi sa nachádzali aj vzácne kúsky. Napríklad pace car z roku 1984, pretekársky špeciál IMSA, limitované Fiero so špecifickým modrým lakom, ktorý dostalo len 4 400 kusov, alebo repliky Lamborghini Diablo a Countach, postavené práve na základoch Fiera. Pred vodnou smršťou neunikol ani vzácny 4-valec so 16-ventilovou hlavou z dielne Cosworthu, ktorý bol použitý len v jednom jedinom prototype Fiera. Nanešťastie, Tim Evans práve plánoval aukciu, v ktorej chcel dvanásť exemplárov predať.
To už ale nestihol. Niektoré z Fier sa síce Evansovi podarilo naštartovať, ale ich hodnota výrazne padla. Zamieria skôr do šrotu ako k novým majiteľom. Medzi nimi aj Fiero s podpisom inžiniera Halkima Aldikactina, ktorý je považovaný za otca tohto dnes už legendárneho modelu neexistujúcej značky.