
Po Volkswagene či BMW pristúpila k modernizácii loga aj Toyota. A tak ako jej konkurenti, aj ona sa rozhodla pre minimalizmus. Má to symbolizovať vstup do novej éry, keď sa z výrobcov automobilov stávajú skôr spoločnosti v oblasti poskytovania mobility. „Hlavnou témou novej vizuálnej identity je zjednodušenie, vychádzajúce zo štyroch kľúčových princípov – vizionárskeho myslenia, pripravenosti na technológie, prémiovejšieho pocitu a konzistentnosti medzi všetkými podriadenými značkami,“ píše sa v tlačovej správe.
Nové logo značky má dvojrozmerný dizajn, jednofarebné prevedenie a absentujúcu ochrannú známku Toyota. Automobilka tvrdí, že značka je celosvetovo taká známa, že nápis Toyota už nie je potrebný. Logo je tiež prispôsobené digitálnemu priestoru a všetkým moderným komunikačným kanálom. Premiéru absolvuje pri uvedení štvrtej generácie Toyoty Yaris Hybrid. Ale pozor, na vozidlách sa bude naďalej používať súčasné logo. Aktuálne nápisy u predajcov sa zachovajú. Takže novinka je určená len pre digitálnu formu prezentácie, prospekty či iné tlačené dokumenty.