Toyota má nové logo. Písmená už nepotrebuje

22.07.2020 12:00

Reštylizované logo Toyoty je pripravené pre éru digitalizácie. Premiéru absolvuje s novým Yarisom. Nápis Toyota sa stane minulosťou.

Nové logo pre všetky moderné komunikačné kanály...
Nové logo pre všetky moderné komunikačné kanály je prispôsobené ére digitalizácie. Je jednoduchšie a jednofarebné. Autor: Toyota

Po Volkswagene či BMW pristúpila k modernizácii loga aj Toyota. A tak ako jej konkurenti, aj ona sa rozhodla pre minimalizmus. Má to symbolizovať vstup do novej éry, keď sa z výrobcov automobilov stávajú skôr spoločnosti v oblasti poskytovania mobility. „Hlavnou témou novej vizuálnej identity je zjednodušenie, vychádzajúce zo štyroch kľúčových princípov – vizionárskeho myslenia, pripravenosti na technológie, prémiovejšieho pocitu a konzistentnosti medzi všetkými podriadenými značkami,“ píše sa v tlačovej správe.

Nové logo značky má dvojrozmerný dizajn, jednofarebné prevedenie a absentujúcu ochrannú známku Toyota. Automobilka tvrdí, že značka je celosvetovo taká známa, že nápis Toyota už nie je potrebný. Logo je tiež prispôsobené digitálnemu priestoru a všetkým moderným komunikačným kanálom. Premiéru absolvuje pri uvedení štvrtej generácie Toyoty Yaris Hybrid. Ale pozor, na vozidlách sa bude naďalej používať súčasné logo. Aktuálne nápisy u predajcov sa zachovajú. Takže novinka je určená len pre digitálnu formu prezentácie, prospekty či iné tlačené dokumenty.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Páči sa Vám tento článok? Prosíme, podporte kvalitnú žurnalistiku.

Cieľom denníka Pravda a jeho internetovej verzie je prinášať Vám každý deň aktuálne spravodajstvo, rozhovory, komentáre, reportáže, videá, ďalšie užitočné a praktické informácie ako aj čítanie a obsah pre zábavu a voľný čas.

Na to, aby sme pre Vás mohli stále a ešte lepšie pracovať, potrebujeme i Vašu podporu. Ďakujeme Vám za akýkoľvek finančný príspevok.

Podporiť Poslať SMS Predplatiť denník
#Toyota
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Články podľa značiek