Polestar 2 mal byť jasnou odpoveďou „Volva“ na aktivity Tesly a najmä jej úspešný Model 3. V pláne má táto odčlenená značka švédskej automobilky vyrábať až 100 000 elektromobilov za rok a práve „dvojka“ s výkonom 300 kW a dojazdom 500 km, má byť jej bestsellerom. Predaj spustil Polestar koncom júna vo Švédsku a v auguste aj v Nórsku, Nemecku a vo Veľkej Británii. Čím viac áut sa však k zákazníkom dostáva, tým viac je aj sťažností. Podľa švédskeho magazínu CarUp tento elektrický fastback vypovedáva službu.
Ako sa vyjadrili majitelia, všetko sa začína varovnými nápismi na prístrojovom paneli, ktoré vodiča informujú o probléme v hnacej sústave. Následne prejdú vozidlá do núdzového režimu a treťou fázou je úplne vypovedanie pohonu. „Mŕtve" elektromobily musia byť odtiahnuté do servisu, no nie po vlastnej osi. To, že Polestar zatiaľ celkom nevie, čo sa deje, naznačuje prípad jedného z belgických majiteľov Polestaru 2. Jeho vozidlo zlyhalo už po deviatich dňoch prevádzky a skončilo v servise.
Stalo sa tak na začiatku septembra, no podľa vyjadrenia servisu nebude mať auto k dispozícii ani v polovici októbra. Technik majiteľovi oznámil, že bude treba vymeniť tri komponenty, pričom jeden z nich si vyžiada demontáž zadnej nápravy. Na Polestar 2 sa však sype kritika aj z dôvodu samovoľného otvárania piatych dverí, samovoľného zamykania pri umývaní a pre neustále varovania, ktoré sa zobrazujú na prístrojovom paneli. Polestar v tom ale rozhodne nie je sám. Elektromobily majú totiž omnoho zložitejšiu a komplexnejšiu elektroniku a kvôli vysokej cene akumulátorov šetria ich výrobcovia na rôznych komponentoch.