Na tento rok by automobilky najradšej zabudli. Celý priemysel aj biznis s autami ochromila pandémia koronavírusu. Cítili to takmer všetky automobilové značky vo všetkých regiónoch planéty. No sú aj výnimky. Takému Porsche sa darilo. A nemieni to tajiť. Pri uvedení nového elektrického Taycanu na Strednom Východe, kde je množstvo majetných a nedočkavých zákazníkov, pripravilo premiéru, ktorá by nezanikla ani v tých najlepších časoch. Ako projekčné plátno použilo Porsche najvyššiu stavbu sveta – dubajský mrakodrap Burj Khalifa s výškou neuveriteľných 828 metrov. Pomocou viac ako jedného milióna diód premietlo na ploche 33 000 metrov štvorcových krátky spot mapujúci históriu Porsche.
Pozrite si neuveriteľnú projekciu Porsche
Od značky Lohner-Porsche z roku 1900, cez slávne Porsche 911 z roku 1963 až po dnešné Porsche Taycan. Zámerne tým pripomenulo elektrické korene spoločnosti. „Elektrická energia prúdi v žilách Porsche od prvého dňa. Taycan je zavŕšením našich viac ako 70-ročných skúseností s výrobou športových áut spojených s neuveriteľnými technológiami. Ale predovšetkým je to skutočné Porsche ponúkajúce čisté emócie a mimoriadnu radosť z jazdy, povedal po monumentálnej a nepochybne hriešne drahej šou Manfred Braeunl, šéf regiónu Porsche Middle East and Africa. Automobilka uvedie na tamojšom trhu hneď všetky tri verzie Taycanu – Taycan S, Taycan Turbo aj vrcholové Turbo S, ktoré šprintuje na stovku za 2,6 sekundy.