V roku 2018 prevzal zodpovednosť aj za Kiu, takže sa dostal na čelo všetkých troch značiek. Do funkcie ho navrhol sám slávny Peter Schreyer. Len za posledný rok priviedol na svet štúdie Hyundai Le Fil Rouge, 45, Vision T a najnovšiu Prophecy. Zdalo sa, že je na vrchole tvorivých síl a že ho čaká ďalší strmý let nahor. Mal byť totiž nástupcom Petra Schreyera vo funkcii prezidenta dizajnového oddelenia. Ako studená sprcha preto pôsobila aprílová informácia, že Donkerwolke s okamžitou platnosťou rezignuje na svoju pozíciu.
Oficiálne uviedol, že preň bola česť prispieť k vytváraniu budúcnosti značiek Hyundai, Kia a Genesis a že ich odvážny prístup mu umožnil posúvať hranice dizajnu. Nič viac. To vytvorilo priestor na špekulácie o prestupe ku konkurencii. Nakoniec boli ale dôvody osobné. Súviseli so zdravotnými komplikáciami. Pravdepodobne nešlo o maličkosť, pretože takto rýchlo dizajnéri svoje pozície neopúšťajú, najmä ak bol Donkerwolke velebený vedením obrieho kórejského koncernu a mal obrovské zásluhy na jeho úspechoch.
Teraz je ale opäť všetko tak, ako má byť. Belgický dizajnér je zdravý a vracia sa do kórejského koncernu. Dokonca na vyšší post, ako bol ten pôvodný. Jeho pozíciu totiž Hyundai medzičasom obsadil. Vytvoril mu však novú – Chief Creative Officer. Luc Donkerwolke bude teda kreatívnym šéfom celej kórejskej skupiny a bude dohliadať na prácu dizajnérov všetkých značiek. Návrat Donkerwolkeho je tento rok už druhou dobrou správou vo svete automobilového dizajnu. Do materského koncernu VW sa totiž po kontroverznej epizóde v BMW a v značke Rolls-Royce vrátil aj slovenský dizajnér Jozef Kabaň.