Kia predstavila nové korporátne logo a slogan globálnej značky, ktoré predznamenávajú nové smerovanie a zameranie automobilky. S tým sa budeme môcť bližšie zoznámiť v polovici mesiaca.
Založená však bude na jej dlhodobej obchodnej stratégii „Plan S“ z roku 2020. V rámci tohto plánu chce značka posilniť svoju pozíciu na globálnom trhu a klásť väčší dôraz na elektrifikáciu svojho portfólia.
Podľa predstaviteľov automobilky nové logo vizualizuje práve ambíciu spoločnosti stať sa jedným z lídrov na trhu a je zároveň symbolom nového významu a hodnôt značky. Tá to vníma ako svoj verejný záväzok, preto logo vraj pripomína rukou písaný podpis. Jeho rastúce krivky vizualizujú rastúce ambície spoločnosti.
Pozrite si veľkolepú šou„Nové logo Kia predstavuje záväzok spoločnosti stať sa ikonou zmeny a inovácie,“ uviedol Ho Sung Song, prezident a výkonný riaditeľ Kia. „Automobilový priemysel zažíva obdobie rýchlej transformácie a Kia sa týmto zmenám proaktívne venuje a prispôsobuje.“
Nové logo bolo predstavené počas pyrotechnickej show na oblohe nad kórejským mestom Incheon. Využili pri nej 303 dronov, ktoré odpálili stovky ohňostrojov. Tým sa Kia postarala aj o nový Guinnessov svetový rekord v kategórii „Najviac bezpilotných lietajúcich strojov, ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku“.