Mercedes-Benz má Maybach a čo má Audi? Zatiaľ nič, no to sa zakrátko zmení. Aj automobilka z Ingolstadtu plánuje totiž okoreniť svoje vrcholové verzie slávnym emblémom. S a RS sú síce silné značky, no majú príliš športový zvuk. Chcelo by to čosi aristokratické, čosi noblesné. A tak sa Audi pozrelo do histórie a rozhodlo sa oprášiť Horch – automobilku, ktorá kedysi, podobne ako Audi, patrila do koncernu Auto Union a predstavovala absolútny vrchol nemeckého automobilového priemyslu. Navyše, obe značky založil geniálny nemecký konštruktér August Horch.
V časoch, keď sa špekuluje o tom, že sa koncern VW zbaví kvôli investíciám do elektromobility niekoľkých značiek, ako Lamborghini či Ducati, znie síce rozširovanie „brendového“ portfólia trochu prekvapivo, no z hľadiska marketingu ide o dobrý ťah. Reinkarnácia Horchu by si totiž nevyžiadala extra veľké investície, aké potreboval na prelome milénia Maybach. Veď koncern VW neplánuje stavať novú automobilku, len dať veľkým a superluxusným limuzínam z Ingolstadtu punc výnimočnosti. Nebudeme na ne čakať dlho. Čas premiéry sa blíži solu s faceliftom vlajkovej lode A8.