Mercedes-Benz má prémiovú divíziu Maybach a darí sa jej naozaj skvelo. To je, pochopiteľne, tŕňom v oku Ingolstadtu. Preto sa Audi rozhodlo obzrieť tie6 do minulosti a oprášiť značku Horch. Tá kedysi, podobne ako Audi, patrila do koncernu Auto Union a predstavovala absolútny vrchol nemeckého automobilového priemyslu. Navyše obe značky založil geniálny nemecký konštruktér August Horch. V časoch, keď sa špekuluje o tom, že sa koncern VW možno zbaví kvôli investíciám do elektromobility niekoľkých značiek, znie síce rozširovanie „brendového“ portfólia trochu prekvapujúco, no z hľadiska marketingu ide o dobrý ťah.
Reinkarnácia Horchu si totiž nevyžiadala extra veľké investície, aké potreboval na prelome milénia Maybach, keď sa ho Daimler rozhodol reinkarnovať ako samostatnú značku. Horch bude len derivátom Audi A8, a to tým najluxusnejším. Čas premiéry sa blíži. Príde totiž spolu s dlhoočakávaným faceliftom vlajkovej lode A8. A čo je podstatné, spolu s verziou Horch sa na scénu vráti aj 12-valec 6,0 W12, ktorý z ponuky A8 vypadol kvôli emisiám. Horch si ho však bude môcť dovoliť. Navyše použije verziu vyšľachtenú Bentleyom, čo znamená, že dostane dve turbodúchadlá. Očakáva sa výkon nad 630 koní konkurenčného Maybachu.
Audi A8 Horch by malo vychádzať z predĺženej verzie limuzíny A8 L. Či bude mať ešte väčší rázvor, je zatiaľ tajomstvom. Médiá sa v tomto smere zatiaľ rozchádzajú. V každom prípade prinesie Horch ešte viac luxusu a prémiové materiály, ktorých spracovanie si vyžiada veľký podiel ručnej práce. Otázkou je, či si nebude A8 Horch tak trochu prekážať s koncernovým Bentleyom Flying Spur. Daimler tento problém nemá, pretože žiadnu ďalšiu aristokratickú značku nevlastní. Napokon, preto oživil Maybach. Pri Audi však môže dôjsť ku kanibalizácii, pokiaľ nebude Horch výrazne lacnejší ako Bentley.