Keď sa minulý rok v Renaulte výrazne obmenilo vedenie a do čela automobilky sa dostavil Luca de Meo, tak spolu s ním prišiel zo Seatu aj jeho šéfdizajnér Alejandro Mesonero-Romanos, ktorý bezmála jednu dekádu dával tvár novým modelom tejto španielskej značky. Pod jeho vedením prišlo do predaja napríklad prvé SUV Seatu, model Ateca. Taktiež stál aj pri zrode a kreovaní Cupry, vrátane Atecy, Formentoru a aj Bornu.
Ďalším topdizajnérom, ktorého Luca de Meo získal pre Renault, bol Gilles Vidal. Ten prešiel k Renaultu od jedného z jeho hlavných konkurentov, pozíciu šéfdizajnéra zastával v Peugeote. Po príchode oboch špičkových dizajnérov do Renaultu sa následne rozdeľovali pozície v topmanažmente.

Vidal sa stal šéfom dizajnérov Renaultu a Mesonero-Romanos sa zhostil pozície šéfdizajnéra Dacie. Vyzerá to tak, že pravdepodobne mal po príchode do svojho staronového pôsobiska (pre Renault už pracoval medzi rokmi 2001 až 2011 a navrhol tam okrem iného aj kupé Laguna) trochu iné ambície, pretože z neho ani nie po roku náhle odchádza. Jedinou jeho vizitkou tak zostane 7-miestny Bigster.
Jeho odchod bol evidentne prekvapením aj pre Lucu de Mea, ktorý vyhlásil, že Mesonero-Romanos „ho sklamal“. Kam tento dizajnér odchádza a aké sú dôvody tejto zmeny, zatiaľ jasné nie je. Luca de Meo však s hľadaním náhrady za neho veľa práce nemal.
Už pár dní po jeho odchode je známe, kto ho vo funkcii aspoň dočasne nahradí. Bude to David Durand, ktorý pre značku Dacia pracuje už niekoľko rokov a pred príchodom Mesonero-Romanosa bol riaditeľom dizajnu Dacie, pričom sa podieľal aj na tvorbe dizajnu nového Sandera.