Spoločnosť Carvago počas desiatich mesiacov od vstupu na európsky trh podrobilo podrobnej technickej kontrole 10 000 áut pochádzajúcich z autobazárov prakticky zo 14 krajín EÚ. Výsledok zaskočil aj odborníkov – až 70 percent z nich neobstálo v komplexnom teste CarAudit (kontrola 270 inšpekčných bodov na každom vozidle) a Carvago ich kúpu neodporúčalo. Každé piate bolo pritom v takom stave, že by sa bez odstránenia najvážnejších nedostatkov nemalo vôbec vracať do premávky, respektíve bolo po nepriznanej havárii.
Samotná komplexná kontrola Car Audit začína kontrolou motora, činnosti spojky, stavu podvozku, pokračuje meraním hrúbky laku, kontrolou opotrebenia interiéru a končí kontrolou servisného životopisu vozidla. Základnom celej kontroly je dôkladná jazda autom v dĺžke minimálne 30 kilometrov alebo 35 minút jazdy. Celá technická kontrola vozidla trvá 3 až 4 hodiny.
Pritom išlo o autá výhradne od preverených, autorizovaných dílerov jednotlivých značiek v 14 krajinách západnej Európy. Takmer 20 % kontrolovaných áut by sa podľa bezpečnostných špecialistov vôbec nemalo kvôli vážnym nedostatkom vrátiť do premávky.
Navyše podľa pdborníkov Carvaga sú inzerované ceny jazdených áut nadhodnotené a približne dve tretiny áut sú za ne nepredajné. V prípade tejto informácie však spoločnosť neuvádza metodológiu, pomocou ktorej k takémuto konštatovaniu dospela.