Tesla, respektíve aj iné spoločnosti, ktoré vlastní Elon Musk, občas predstavili a uviedli na trh pomerne bizarné produkty. Napríklad plameňomet, ktorý sa objavil v ponuke jeho spoločnosti The Boring Company (to je presne tá, ktorá hĺbila „Loop“, teda tunely pre Tesly pod Las Vegas) zaujal nielen na predstavení, ale skutočne sa začal cez e-shop predávať. A to pomerne šialeným spôsobom – za prvý deň sa ich predalo štyritisíc, po limitovanej sérii 20-tisíc sa len tak zaprášilo a Musk na nich zarobil 20 miliónov dolárov.
V ponuke Tesly sa svojho času objavil napríklad surf – a hneď aj z karbónu. A ani v oblasti alkoholu nie je táto americká automobilka „nováčikom“. Aj v súčasnosti si v e-shope Tesly môžete za 150 dolárov kúpiť „teslaquilu“. Ide o ručne fúkanú karafu na alkohol, ktorá sa pod týmto názvom predáva.
Nápad vznikol po aprílovom žartíku, keď sa objavila informácia, že Tesla to „vzdala“ a vedľa fotka Elona Muska na zemi s fľašami tequilly okolo. Fanúšikov to tak zaujalo, že mnohí navrhli, aby Tesla svoju „tequilu“ naozaj vyrábala a predávala. A ako sa hovorí – hlas ľudu, hlas boží.
A tak je v predaji. Na niektorých trhoch len karafa, inde aj s alkoholom. V druhom prípade, naplnená tequillou, čo bol aj originálny a prvý nápad, sa jej cena zdvihne na 250 dolárov, samozrejme, pokiaľ v nej nie je nejaká limitovaná verzia alkoholu.
Čítajte viac Laserové stierače? Opäť jeden z divokých nápadov Elona MuskaAktuálne tu však máme novinku „teslapivo“, presnejšie „gigabier“, ktoré Musk ukázal pri príležitosti predstavovania najnovšej gigafactory v Berlíne. Tvar fľaše je inšpirovaný Cybertruckom a nemá ísť iba o „úlet“. „Gigapivo“ by sa v nemeckej továrni malo skutočne aj vyrábať a kúpiť si ho budú môcť zamestnanci.
Nápad spojiť reklamu automobilky priamo s alkoholom mnohých príliš nenadchol, no nedá sa povedať, že by nevzbudil širokú pozornosť. A v tom je Elon Musk majster, aký dnes asi „nemá páru“.