
Renault Austral už na jar nahradí nie príliš úspešný Kadjar. Bude síce opäť dvojičkou nového Nissanu Qashqai, ale skice interiéru prezrádzajú, že v kabíne bude inovatívnejší. Pri pohľade na palubnú dosku osadenú obrazovkami s uhlopriečkou 24,3 palca si spomeniete skôr na nový elektrický Mégane E-Tech. Renault sľubuje vysoké rozlíšenie, špičkovú grafiku a odolnosť proti reflexom. Obrazovky majú konfiguráciu v tvare písmena L, čo umožnilo integrovať do nich väčšinu ovládacích prvkov, vrátane tých, ktoré sa bežne nachádzajú na stredovej konzole. V paneli sú integrované dokonca aj úzke prieduchy ventilácie. Pocit kvality má zvýšiť jemné orámovanie.

Celý infotainment bude „bežať“ na platforme Google. Rozhranie OpenR Link tak bude zahŕňať služby vyhľadávača Google a Google máp. Až 90 % najčastejšie využívaných funkcií má byť dostupných maximálne dvoma klikmi. Samozrejmosťou bude bezdrôtová konektivita so smartfónmi cez Android Auto a Apple CarPlay. Výhľad na obrazovku vylepší „hranatý“ volant. Modernú atmosféru umocní melírovaný textil, pokrývajúci stĺpiky aj strop. Sedadlá majú poskytnúť vysokú mieru komfortu. O to väčšiu, že kabína ťaží z plochej podlahy bez stredového tunela. O variabilitu sa zasa postará posuvná a sklopná zadná lavica. A poteší aj 30 litrov v odkladacích schránkach.

Podobne ako Qashqai, s ktorým sa bude Austral deliť o platformu CMF-C, staví aj francúzske SUV výlučne na elektrifikované benzínové pohony. Okrem 12 V mild-hybridu s motorom 1,3 TCe a nového 48 V mild-hybridu s motorom 1,2 TCe sa predstaví aj ako hybrid E-Tech, ktorý by mal kombinovať elektromotor s výkonom 147 kW, napájaný benzínovým 4-valcom s objemom 1,5 litra, pravdepodobne atmosférickým. Renault sľubuje nízku spotrebu aj emisie. Pohon oboch náprav sa ale očakáva len vo verzii s klasickým spaľovacím motorom 1,3 TCe, prevodovkou CVT a 12 V mild-hybridnou podporou. Viac sa dozvieme na jar, keď má Austral naplánovanú premiéru.
