Najekologickejšia značka je Toyota

Toyota už druhý rok po sebe získala prvé miesto v kategórii „Najekologickejšia globálna značka“ v rámci hodnotenia spoločnosti Interbrand.

28.06.2012 17:21
Toyota Verso Foto:
Automobilka sa aj naďalej usiluje o vytvorenie maximálne ekologického vozidla a má za cieľ tiež obmedziť emisie CO2 v rámci všetkých výrobných aj predajných postupov.
debata

Úspech značky Toyota vo výročnom hodnotení spočíva v tom, že spoločnosť aj naďalej presadzuje trvale udržateľnú mobilitu ako jednu zo základných priorít vedenia automobilky. Celosvetový predaj plne hybridných modelov tejto automobilky koncom apríla 2012 prekročil 4 milióny vozidiel vrátane cca 430 tisíc vozidiel predaných v Európe. Od tohto roka zahŕňa európska rodina vozidiel Toyota Prius modernizovanú verziu základného modelu Prius, v segmente MPV tiež sedemmiestny Prius+ a aj technologickú novinku Prius Plug-in Hybrid. Tichá revolúcia zasiahla aj triedu malých vozidiel, kde bola nedávno uvedená Toyota Yaris Hybrid vyrábaná v Európe.

Automobilka sa aj naďalej usiluje o vytvorenie maximálne ekologického vozidla a má za cieľ tiež obmedziť emisie CO2 v rámci všetkých výrobných aj predajných postupov. Hospodárne nakladanie s prírodnými zdrojmi presadzuje cestou opakovaného využívania a recyklácie materiálov. Záujem o vozidlá s hybridnou technológiou sa zvyšuje aj v Slovenskej republike. Nedávno spustila spoločnosť Toyota Motor Slovakia na slovenskom trhu takzvanú „Hybridnú revolúciu“, ktorá okrem iného znížením cien hybridných modelov na úroveň rovnakých modelov s klasickým pohonom zvyšuje dopyt po vozidlách s touto ekologicky šetrnou technológiou.

debata chyba
Články podľa značiek