Aston Martin nedávno postavila na nohy finančná injekcia vo výške takmer 800 miliónov eur. A keďže sa opäť cíti silný, prichádza aj s novým logom. Zároveň to súvisí so zmenou štruktúry zákazníkov. Doteraz totiž Aston Martin vyrábal takmer výlučne luxusné GT alebo superšporty s atmosférickými motormi. Teraz je tu ale aj SUV DBX, preplňované motory AMG, beštiálna Valkyrie alebo hybridná Valhalla. Navyše zákazníci automobilky omladli. V Gaydone tak usúdili, že je najvyšší čas aktualizovať aj logo. Urobili tak len ôsmykrát vo svojej 109-ročnej histórii.
„Aston Martin je navrhnutý tak, aby sa doň ľudia zamilovali. Každý produkt, na ktorom pracujeme, má hlboký význam a je vytvorený s citom a úprimnosťou. Tak bolo navrhnuté aj nové logo. Každý milimeter, každá línia má korene v hlbinách našej histórie,“ povedal viceprezident Aston Martinu Mark Reichman. Vynovené „minimalistické“ logo má už premiéru za sebou na veľkej cene Francúzska na okruhu Paul Ricard. Z monopostov poputuje na budúci rok aj na civilné modely. Premiéru si odbije na celkom novom sériovom Aston Martine. Naposledy sa logo menilo pred 19 rokmi.
Čítajte viac Aston Martin DBX707: Kráľ SUV prichádza z Gaydonu. Poráža Bentaygu aj Urus