V prvom polroku tohto roka bolo predaných 2 240 237 kusov diaľničných známok. To je v medziročnom porovnaní takmer o 512-tisíc kusov viac.
To sa samozrejme odrazilo aj na príjme z ich predaja. NDS takto v prvom polroku tohto roku získala takmer 51 miliónov eur (bez DPH), zatiaľ čo v prvom polroku minulého roku to bolo približne 46 miliónov. Pokiaľ ide o popularitu jednotlivých elektronických diaľničných známok, tak v prvom polroku tohto roka bol v rámci predaja najväčší záujem o 10-dňovú známku (1 069 214 kusov).

Medziročný nárast v prípade 10-dňovej diaľničnej známky je takmer 70 % a môže za to najmä výrazne zvýšený záujem zahraničných motoristov. Z vyše dvoch miliónov predaných kusov eDZ (bez rozdielu v dobe platnosti) si domáci vodiči zakúpili 1 315 499 a zahraniční 924 738 kusov (v 1. polroku 2021 to bolo len 507 134 kusov).
Za 10-dňovou nasledovala 365-dňová (592 566 kusov), ročná (354 506 kusov) a 30-dňovú diaľničnú známku (223 951 kusov). V prvom polroku tohto roka si najčastejšie zakúpili slovenskí vodiči 365-dňovú diaľničnú Čo sa týka tranzitu zo zahraničných krajín na základe predajnosti, najviac tranzitujú cez našu krajinu Česi a Nemci, počet Poliakov klesol.