Nebýva zvykom, aby motoristické médiá pozývali zástupcov automobiliek. Je to totiž tak trochu opačné garde. Akcia Import Motion, bola však práve o tom. Zástupcovia dvoch mediálnych značiek sa spojili, aby pritiahli zástupcov tých automobilových. Na pozvanie portálu auto.pravda.sk denníka Pravda, ktorý je dlhodobo najčítanejším motoristickým webom na Slovensku, a rešpektovaného motoristického magazínu Motoring spravodajskej televízie TA3, zareagovalo 15 importérov. A aký bol hlavný impulz?
„Chceli sme spojiť dve silné motoristické mediálne značky a dať dohromady importérov v jeden deň. Málokedy majú totiž príležitosť stretnúť sa na rovnakom mieste. Sú síce konkurenti, ale zároveň majú množstvo spoločných tém. Chceli sme preto vytvoriť neformálnu platformu, aby sa mohli porozprávať a aby si vyskúšali konkurenčné autá. A tiež sa pozrieť na to, ako vlastne fungujú ich partneri a konkurenti,“ povedal Ján Svoboda, generálny riaditeľ spravodajskej televízie TA3.
Riaditeľ televízie TA3 Ján Svoboda vysvetľuje vznik podujatia Import MotionV krásnom malokarpatskom prostredí hotela Pod lipou v Harmónii sa zišlo viac ako sto účastníkov, a čo je podstatné, až 27 testovacích vozidiel pätnástich značiek. Malo to úspech. Kľúče od áut putovali doslova z ruky do ruky. Celkovo sa uskutočnilo 157 testovacích jázd, čo je skvelá bilancia. Veľkú časť vozidiel tvorili elektromobily. Ani sa niet čomu čudovať, elektromobilita je v automobilovom sektore témou číslo jeden. Zároveň sa tu stretli šéfovia médií, marketingoví manažéri či PR manažéri jednotlivých značiek.
Podujatia Import Motion sa zúčastnil aj minister dopravy Andrej DoležalA ako Import Motion hodnotí riaditeľ obsahu denníka Pravda a spravodajského webu pravda.sk Ľuboš Kamenistý? „Spätná väzba zo strany importérov aj účasť nás milo prekvapili. Pritom išlo o nultý ročník. Ako vidieť, naša snaha spojiť dovozcov áut, z ktorých mnohí sú našimi obchodnými partnermi, a dve motoristické médiá, sa stretla s úspechom. Máme výborný ohlas, takže sa už dnes tešíme na ďalší ročník Import Motion," povedal Kamenistý.
Akciu navštívil aj minister dopravy Andrej Doležal. Mimochodom, vedeli ste, že je náruživý šofér a majiteľ veterána z roku 1965, ktorý sám renovoval? A nezaháľali sme ani my. Mať totiž pod jednou strechou zástupcov štrnástich značiek je jedinečná príležitosť. Vyspovedali sme ich na aktuálne témy. V nasledujúcich videách sa dozviete, ako sa kľúčoví hráči na slovenskom automobilovom trhu vyrovnávali s čipovou krízou, ako vidia budúcnosť a s akými reakciami zo strany zákazníkov sa stretávajú ich elektrifikované modely.