Mercedes-AMG One známy aj ako „F1 na bežné cesty“ sprevádzali obrovské problémy. Pôvodná myšlienka postaviť sériové auto s motorom z monopostu sa totiž ukázala oveľa ťažšia, ako sa zdalo. Veď novinka avizovaná v roku 2017 mala doraziť k zákazníkom ešte v roku 2019. Ale potom sa začalo skutočné „peklo“. Sám šéf Mercedesu-Benzu Ola Källenius sa na tému AMG One vyjadril: „Museli sme byť opití, keď sme to schválili.“ Motor s hybridnou výpomocou a elektrickým kompresorom, stavaný na trate, sa vzpieral transformácii do civilného auta. Nehovoriac o problémoch s emisiami a hlukom. Nakoniec sa to však podarilo.
Čítajte viac Mercedes-AMG One: F1 na bežné cesty je tu. Vývoj bol vraj peklom!Táto hybridná beštia má preplňovaný motor V6 s objemom len 1,6 litra, ale zato štyri elektromotory. Výsledkom je šialený výkon 782 kW. Svoje schopnosti teraz AMG One naplno ukázal na ikonickom nemeckom okruhu Nürburgring. Trať dlhú 20,832 km zvládol 28. októbra jazdec Maro Engel za 6.35,183 minúty. A to mu príliš nepriali podmienky. Trať bola na niektorých úsekoch stále vlhká alebo špinavá. Notársky overený rekord sa tak podarilo dosiahnuť len minútu pred uzavretím okruhu. Bol to veľký úspech, pretože Mercedes-AMG One to naložil všetkým sériovým autám bez rozdielu triedy – Mercedesu AMG GT Black Series o 8,43 sekundy a Porsche 911 GT2 RS od Manthey-Racing o 3,65 sekundy.