Britská Spoločnosť Hippo Leasing vytvorila koncept najškaredšieho auta sveta. O to sa v rámci zvýšenia svojej popularity na sociálnych sieťach snažia mnohí. V Hippo Leasing však zvolili originálny postup, ktorý nás celkom zaujal.
Najprv identifikovali 10 najškaredších áut sveta. Nevyberali ich však subjektívne, použili SEO optimalizačný nástroj Ahrefs, slúžiaci na analýzu odkazov a kľúčových slov, ktorý poskytuje informácie o návštevnosti, odkazoch a konkurencii webových stránok. Pomocou neho vyselektovali 20 článkov s najvyššou návštevnosťou s kľúčovým slovom „najškaredšie autá“. Z nich vzišiel zoznam 116 áut, ktoré sa v nich spomínali. Tie následne zoradili podľa počtu zmienok v jednotlivých článkoch. Takto vygenerovali rebríček top 10 najškaredších áut sveta.
Následne z ich najviac „obdivovaných“ častí zostavili Deformis 10 ako esenciu toho najzúfalejšieho z automobilového dizajnu.
V nižšie publikovanej galérii nie je len 10 „najškaredších áut sveta“, ale pri každom je uvedené, ktorá jeho časť poslúžila pri „tvorbe“ Deformisu:
Len pre zaujímavosť, tvorcovia auta si jeho názov vypožičali z latinčiny, v preklade znamená beztvarý, škaredý, nevzhľadný alebo znetvorený. Či názov sedí, posúďte sami:
