
V roku 2011 predstavil Fiat súčasnú generáciu Pandy. Vek jej však neprekáža. Hoci sa predáva len v Taliansku, stále má masívny podiel na registráciách tejto značky. Preto s ňou Fiat počíta aj do budúcnosti. Bude však iná. Šéf Fiatu Olivier François pre taliansky magazín Quattroroute povedal, že Panda sa síce vráti ku svojim koreňom v zmysle hesla „menej je viac“, ale bude čisto elektrická. Sľubuje, že ňou dokáže zaútočiť na očakávaný prílev lacných čínskych elektromobilov. „Musíme vyvinúť riešenie, ktoré spôsobí Číňanom problémy,“ povedal doslova.

Nie je tajomstvom, že dizajnovou predlohou Pandy sa stane koncept Centoventi, z roku 2019. Šepká sa, že kvôli zníženiu nákladov bude však Panda mať spoločnú platformu s očakávaným Citroënom ë-C3, ktorý sa ukáže ešte v októbri. Jeho základom má byť staršia, ale optimalizovaná architektúra e-CMP. Tá by zároveň nevylúčila ani možnosť ponuky verzií so spaľovacím motorom. Ak nie v Európe, tak aspoň mimo nej. Výroba novinky by mala prebiehať buď v Turíne, alebo v srbskom Kragujevaci. Na trh by mohla Panda doraziť v roku 2025. Spoločnosť jej bude robiť aj tá stará, pretože jej koniec je naplánovaný až na rok 2026.