Táto voľba je logická, pretože zvýšené športovo-úžitkové autá prenikli do ponuky väčšiny superluxusných značiek. Máme tu Rolls-Royce Cullinan, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Aston Martin DBX, Lotus Eletre a najnovšie Ferrari Purosangue. Tak prečo nie Bugatti? To si povedal aj nezávislý dizajnér Sergiy Dvorntskyy a svoju víziu pretavil do počítačovej ilustrácie. A aby bol návrh čo najrealistickejší, zvýšené Bugatti s pracovným názvom Centurion „okorenil“ prednou maskou z Bugatti Mistral a svetlami z Bugatti Chiron. Nechýba ani typický oblúk v oblasti zadných stĺpikov či náznak plutvy. Všetko spolu dokonale ladí, ale šanca na produkciu čohosi podobného je nulová. O SUV Bugatti nechce ani počuť Mate Rimac, ani sám šéfdizajnér Achim Anscheidt.
Ten sa už vyjadril, že Bugatti nie je a nikdy nebude masovou značkou, takže nad modelom s karosériou SUV v Molsheime vôbec neuvažujú. Napokon, Bugatti teraz rieši celkom iné problémy. Mistral bol totiž rozlúčkou s jeho ikonickým benzínovým motorom 8,0 W16 a budúcnosť nástupcu Chironu je nejasná. Vieme len to, že o elektromobil rozhodne nepôjde. Od takéhoto riešenia sa Mate Rimac dištancuje. „Keď sme začali hovoriť o Bugatti, ľudia z VW a z Porsche mi hovorili, že budúcnosť značky musí byť elektrická. A vlastne by to ani nebol problém. Stačilo by postaviť novú karosériu na báze technológie Rimacu Nevera. Nakoniec sme sa ale rozhodli, že elektrický ostane iba Rimac a Bugatti čoskoro ponúkne spaľovacie motory. Ale len ako súčasť hybridného pohonu,“ objasnil nedávno Rimac.
Čítajte viac Bugatti La Voiture Noire: 65 000 hodín vývoja a cena 11 miliónov eur