To, že automobilky predávajú značkové elektrické bicykle, je bežne rozšírená prax. Väčšina z nich však použije po dohode produkt nejakého renomovaného výrobcu a nalepí naň svoje logo. McLaren išiel na vec inak. Zamieriť chcel priamo na vrchol sveta elektrobajkov, a tak sa na vývoji priamo podieľal. Využíva podobné technológie, aké poznáme z jeho úžasných superšportov.
Najmä množstvo karbónu. Okrem toho majú byť modely Extreme 600 a Sport 600 najsilnejšie na svete. O výkone vo wattoch informuje práve číslovka v názve. Ide však o nominálny výkon, pretože ten špičkový môže byť až 850 W, teda 0,85 kW. A k tomu pridáva elektromotor mohutný krútiaci moment 161 Nm, na ktorý nesiahajú ani mnohé osobné autá či motorky.
Rám je vyrobený z uhlíkových vlákien a má integrovanú batériu. Celoodpružený Extreme má 29-palcové predné a 27,5-palcové zadné koleso. Zdvih prednej vidlice je 160 a zadného kolesa 145 mm. Model Sport používa 29-palcové kolesá, pričom odpružené je len predné. Dizajnovo zaujímavým prvkom sú riadidlá s integrovaným svetlom a displejom s grafikou, ktorá pripomína kokpit McLarenov.
Jazdec si vyberá jeden z piatich jazdných režimov – Off, Eco, Trail, Sport a Race. Batéria má kapacitu 540 Wh. Dojazd McLaren neuvádza. Maximálna rýchlosť je limitovaná na 32 km/h. Zatiaľ však bude tento horský superbajk k dispozícii len v USA. Pre Európu je vyhradená menej výkonná verzia Extreme 250. Ale aj tá je poriadne „mastná“. V domovskej Británii stojí 11 520 libier. Model Extreme 600 bude, pochopiteľne, ešte podstatne drahší.