Porsche Carrera GT zažiarilo v roku 2004 ako najlepšie športové auto planéty. Tento prekrásny roadster poháňal 10-valec s objemom 5,7 litra. Na tie časy dával neuveriteľnýCH 450 Kw a to bez turba. To umožnilo šprintovať tejto šelme s pohotovostnou hmotnosťou len 1 380 kg na stovku za 3,5 sekundy. Áno, dnes to dokážu aj rodinné elektromobily, ale vtedy išlo o čosi výnimočné. A Carrera GT je pre Porsche mimoriadna dodnes Tak sa aj správa k zákazníkom, ktorí si ju pred romi kúpili. Momentálne im ponúka nové pneumatiky, vyvinuté špeciálne pre Carreru GT. Majú zvýšiť bezpečnosť, ale aj zlepšiť dynamiku.
Čítajte viac Porsche Taycan a Audi e-tron GT majú ďalší problém – tentoraz ‘termálny‘...Porsche by to robiť pritom nemuselo, pretože na rozdiel od takého Bugatti Veyron má Carrera GT v podstate dostupný rozmer plášťov. Vpredu obúva profil 265/35 R19 a na zadnej hnanej náprave 335/30 R20. Zákazníci teda nemali nikdy problém s nákupom pneumatík. Aj preto väčšina udržiavaných áut stále jazdí. V čase uvedenia na trh používalo Porsche pneumatiky Michelin Pilot Sport PS2. V roku 2013 však prišli nové plášte Pilot Super Sport a teraz najnovšie Michelin Pilot Sport Cup 2 s prívlastkom N0, ktoré sú exkluzívne určené pre Carreru GT.
„Vyvíjať novú pneumatiku pre 20 rokov staré auto je veľmi nezvyčajné. Ukazuje to dôležitosť Carrery GT a jej zákazníkov aj v dnešnej dobe,“ povedal testovací jazdec Jörg Bergmeister, ktorý sa na vzniku pneumatík podieľal. Nová „guma“ zlepší dynamiku abezpečnosť na suchu aj na mokrom povrchu. Na dosiahnutie takéhoto výsledku sa v behúni použili dva rozdielne typy zmesi – iný na vonkajšej a iný na vnútornej strane plášťa. Testy nového obutia prebiehali priamo na kultovom Nürburgringu. Brzdná dráha z rýchlosti 100 km/h je teraz o 2,5 metra kratšia z dvojnásobnej rýchlosti kratšia dokonca až o 12,5 metra.