Aj francúzske DS mieri k čistej elektromobilite. A konečne má s čím, pretože nová koncernová platforma STLA Medium je vyzbrojená veľkou batériou s kapacitou takmer100 kWh. Poznáme ju už z Peugeotov 3008 a 5008, ale aj z Opelu Grandland. Stane sa tiež základom novej vlajkovej lode DS, ktorú predstavuje značka na prvých snímkach. Zatiaľ v podobe maskovaného prototypu. Nepôjde o rozšírenie portfólia. Novinka nahradí v ponuke nie príliš úspešný sedan DS 9 vyrábaný v Číne. Preto sa netreba čudovať, že namiesto sedanu dá DS prednosť oveľa atraktívnejšiemu SUV-kupé.
Ako ukazujú prvé snímky, kamufláž, ktorou je prototyp oblepený, obsahuje číslicu 750. Odkazuje na dojazd, ktorý má toto auto teoreticky zvládnuť. Aj vďaka vynikajúcej aerodynamike. DS sľubuje koeficient odporu vzduchu Cd len 0,24. K ďalším vychytávkam patria reflektory Pixelvision s výraznou grafikou písmena T. Do interiéru nás DS zatiaľ nepustilo, má ale vychádzať z odvážneho konceptu DS M.i. 21 manifesto. Očakávať tak môžeme obrovské obrazovky v celej šírke palubnej dosky či futuristický volant a sklenené prvky.
Ak vychádzame z parametrov Peugeotu 3008, mal by sa 400 V akumulátor s kapacitou 98 kWh nabíjať z 20 na 80 % za 27 minút. Šušká sa, že novinka s odhadovanou dĺžkou až 4,9 metra by mala dostať názov DS 8. Na trh by sa mala dostať už v budúcom roku. Výroba už nemá prebiehať v Číne, ale v domácom závode v Melfi, kde bude sústredená produkcia výroby všetkých elektromobilov koncernu Stellantis na platforme STLA Medium. Napríklad aj nová Lancia Gamma, Jeep Compas, ale aj náhrada za súčasné DS 7.