Renault načisto podľahol kúzlu nostalgie. Do výroby vrátil legendu R5, čoskoro bude nasledovať Renault 4 a znovuzrodené Twingo, inšpirované jeho prvou generáciou. A teraz sa história začína prebúdzať aj v sfére úžitkových vozidiel. Renault totiž vyvíja od základu novú, čisto elektrickú generáciu dodávok. A tie ponesú mená známe z minulosti. Samozrejme, okrem Taraficu, ktorý je od roku 1980 stálicou vo svete „úžitkáčov“. Napokon, do dnešných dní sa z neho predalo 2,5 milióna kusov. Zato dodávky Estafette a Goelette skončili svoju kariéru v šesťdesiatych rokoch minulého storočia. Všetky tri novinky budú mať skejtebordovú platformu SDV. Bude flexibilná, ergonomická a prepojená.

Trafic E-Tech s jednoboxovým dizajnom bude mať maximalizovaný rázvor náprav a minimálne previsy. To umožní vytvoriť obrovský vnútorný priestor. Napriek tomu si zachová manévrovateľnosť na úrovni Renaultu Clio. Výška 1,9 metra mu zas umožní pohodlne vchádzať do podzemných parkovísk. V prednej časti bude dominantou osvetlený pás a svietiace logo. Zadné svetlá dostanú výraznú 3D grafiku. Bohato presklená kabína zaručí vynikajúci výhľad. Pocit robustnosti navodí masívna plastová ochrana spodných partií karosérie. Do úžitkového priestoru sa bude vchádzať veľkými asymetrickými krídlovými dverami.

Renault Goelette bude zas skutočným pracantom. Tvorí ho podvozok s kabínou z Traficu, pričom zadnú časť bude možné vybaviť rôznymi nadstavbami. Môže byť skriňovou dodávkou, rovnako ako výklopným valníkom. Renault ho dokáže prispôsobiť prakticky akémukoľvek podnikaniu. A nakoniec Estaffete s dĺžkou 5,27, šírkou 1,92 a výškou 2,6 metra bude obrom nového modelového radu s gigantickým úžitkovým objemom v zadnej časti. Okrem posuvných bočný dverí dostane aj výklopnú zadnú roletu. Prístup k nákladu uľahčia nášľapné lišty. Aj on ale sľubuje vynikajúcu manévrovateľnosť v meste. A hanbiť sa nemusí ani za svoj dizajn. Estaffete dostane tiež svetelnú lištu, svietiace logo a mimoriadne presklenú kabínu.