Octavia Tour predstavovala vždy akúsi racionálnejšiu alternatívu k aktuálnej „plnohodnotnej“ Octavii a jej dobré predaje len potvrdzovali správnosť rozhodnutia ponúkať obidbe verzie Octavie súčasne. Jej prvá generácia vychádzajúca z Octavie I. sa prestala predávať až v roku 2010, pričom sa pre ňu rozhodlo až 42 000 zákazníkov. Podľa údajov Škody sa jej najviac predalo s motormi 1.9 TDI (66 kW/90 k) a 1.9 TDI PD (74 kW/101 k) vo farebnom odtieni „Strieborná Briliant metalíza“.
V októbri 2010 ju na trhu vystriedala Octavia Tour druhej generácie, ktorá sa už ponúkala výlučne s benzínovými motormi 1.4 MPI (59 kW/80 k) a 1.6 MPI (75 kW/102 k). Lepšie sa predávala so silnejším motorom a podľa štatistík automobilky sa najviac Octavií Tour II predalo vo farbe „Béžová Cappuccino metalíza“.
Posledných 194 kusov je k dispozícii v karosárskych verziách limuzína aj kombi, s obidvomi motormi a vždy s päťstupňovou manuálnou prevodovkou.