Večer 4. júla 1925 sa Paríž stal svedkom jedinečnej udalosti – Eiffelova veža bola po prvý raz v histórii osvetlená elektrickým svetlom vďaka vizionárskemu projektu André Citroëna a inžiniera Fernanda Jacopozziho. V rámci tejto odvážnej technickej realizácie bolo na konštrukciu veže nainštalovaných až 250 000 žiaroviek, ktoré boli prepojené viac než 6 000 metrami elektrických káblov. Celé predstavenie trvalo 40 sekúnd a zahŕňalo dynamické svetelné animácie ako arabesky, padajúce hviezdy či kométy, pričom vyvrcholením bol svietiaci nápis „Citroën“ doplnený ikonickým logom s dvojitým šípom. Tento vizuálny zážitok sa následne opakovane prehrával pred očami nadšených Parížanov, čím vznikla prvá veľká svetelná reklama v histórii mesta.

André Citroën neostal len pri jednorazovej prezentácii. Od roku 1925 až do roku 1934 bol „pánom svetiel“ Eiffelovej veže a každoročne inštaláciu modernizoval. V roku 1928 pribudli na veži dva obrovské osvetlené ciferníky s priemerom 20 metrov, ktoré zobrazovali presný čas. O šesť rokov neskôr, v roku 1934, doplnil túto svetelnú show aj vertikálny teplomer vysoký 160 metrov, ktorý informoval o aktuálnej teplote v meste. Tieto technické inovácie neboli len reklamnou kuriozitou, ale zrkadlili filozofiu značky Citroën – aplikovať pokrokové technológie v každodennom živote. V dobe, keď bol elektrický prúd ešte relatívne málo rozšírený, išlo o revolučný počin, ktorý spojil umenie, vedu a marketing do jedného celku.

Týmto gestom Citroën nielen ukázal svoju schopnosť inovovať, ale zároveň vytvoril precedens pre spájanie technických riešení s verejným priestorom, čím predbehol dobu nielen z technologického, ale aj kultúrneho hľadiska. Osvetlenie Eiffelovej veže v 20. rokoch minulého storočia tak zostáva nadčasovým dôkazom toho, ako môže značka originálnym spôsobom formovať verejný priestor a zároveň komunikovať svoju víziu.