Autá, pri ktorých kontrolóri zistili manipuláciu s odometrom mali v priemere stočených 47 000 kilometrov. Najviac ich bolo v Nitrianskom kraji.
Čínska spoločnosť Yeefung sa od roku 2003 zaoberá poloautomatickými a automatickými systémami parkovania. Zišli by sa aj u nás.
Jeep síce predstaví svoj prvý globálny elektromobil až na jeseň, no už dnes môžeme nahliadnuť do jeho kabíny.
Hodina parkovania s autom s hmotnosťou nad 1 600 kg bude stáť až 18 eur. A suma bude s časom rásť.
Konkurencia medzi elektrickými autami rastie. Už nie sú porovnávané len so spaľovacími modelmi, ale parametrami sa odlišujú aj medzi sebou.
Škoda je celé desaťročia neohroziteľnou trhovou jednotkou v Českej republike aj na Slovensku.
Čínska automobilka BYD v rakúskom štátnom tendri na elektromobily s prehľadom porazila všetkých európskych konkurentov, vrátane Volkswagenu, BMW a Oplu.
Rusko nie je práve rajom elektromobilov. Chýbajúca nabíjacia infraštruktúra totiž elektrickým autám príliš nepraje. Spoločnosť PMS má ale riešenie.
Goodyear uvádza nielen novú pneumatiku, od základu vyvinutú pre elektromobily, ale aj nové logo na pneumatikách vhodných pre elektromobily a plug-in hybridy.
Alfa Romeo zatiaľ neponúka žiaden elektromobil. Čoskoro to zmení malé SUV Milano. Predstaví sa v apríli.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.
Každá nová generácia áut je nielen ťažšia a dlhšia, ale aj širšia. Upozorňuje na to organizácia T&E, pretože spolu s tým rastú aj problémy s parkovaním a bezpečnosťou.
Kráľom v kategórii malých áut je Škoda Fabia, výrazne si polepšili aj Toyota Yaris a Opel Corsa. Predaj VW Polo kvôli zdraženiu klesol o takmer 70%.
Štvrtá generácia Octavie absolvuje čoskoro prvý facelift. Škoda ju odhaľuje v krátkej upútavke.
Aby sa rozvíjala vodíková infraštruktúra, musia jazdiť vodíkové autá. Stellantis týmto typom pohonu vybavil rovno osem dodávok.
Európska komisia podozrieva popredných výrobcov pneumatík z veľkého kartelu, v rámci ktorého medzi sebou koordinovali ceny nových pneumatík.
Nie, na cestách ju neuvidíme. Skôr v clone prachu, piesku a odlietajúcej šotoliny.
Renault mení takmer všetky modely na SUV. A dokonca príde aj s úplne novým.
Čína je dnes najväčším výrobcom elektromobilov na svete. Rýchlej expanzie sa však obáva.
Zločinci sa nevyhýbajú ani nabíjacím staniciam na elektromobily. Nejde však o nabíjanie za cudzie peniaze.
Optimizmus usporiadateľov tohtoročného autosalónu v Ženeve je priam nepochopiteľný. Dorazí totiž len osem značiek.
Európskym kráľom sa stal v roku 2023 prvýkrát elektromobil, Sanderu patrí 2. priečka a Škoda má v rebríčku top 50 až 5-násobné zastúpenie.
Predstava o tom, že batériové elektromobily nahradia v budúcnosti na 100 % autá so spaľovacími motormi, je podľa Akia Toyodu ilúzia.
Najväčšia automobilka sveta globálne pozastavuje dodávky až 10 modelov, vrátane Hiluxu, Land Cruiseru, Hiace a Lexusu LX 500D.
Vlani Škoda vyrobila 888 000 áut a zákazníkom ich dodala 866 800. Na čísla spred roka 2020 sa však už ale asi nikdy nevráti.