V krajine, kde sa medzi päť najpredávanejších áut dostanú Porsche 911, Porsche Cayenne a Porsche Macan musí byť život naozaj príjemný.
Nová elektrická platforma Gen6 prinesie budúcim BMW o 30 % dlhší dojazd a rýchlejšie nabíjanie.
Za socializmu ste sa k autám zo Západu dostali len cez Tuzex. Boli to autá snov. O to drahšie, že ste ich museli kupovať za bony z čierneho trhu.
Značka, ktorá sa nám ešte donedávna spájala s vyslúžilou technikou Renaultu, elektrifikuje vo veľkom štýle.
Do roku 2030 mal byť Mercedes-Benz čistou elektromobilkou. Teraz to tak ale naozaj nevyzerá. Plánuje doslova ofenzívu „spaľovákov“.
Niektorí zákazníci, ktorí si v Číne kúpili oficiálnou cestou nové Volvá, zistili, že v nich majú falošné prémiové audio, prípadne krištáľovú radiacu páku.
Nový výfukový systém je v podstate bezpečnostným prvkom. A predstavte si, bude mať aj katalyzátor.
Elektrický nástupca sedanu S90 sa predstaví 5. marca. Má mať najvýkonnejšiu elektronickú architektúru.
Spolu s klesajúcim záujmom o elektromobily v Európe prehodnocujú automobilky aj výrobu batérií.
Renault bol prakticky poslednou veľkou automobilkou, ktorá z Ruska po začiatku vojny odišla a možno bude prvou, ktorá sa tam vráti.
Čínske značky sa postupne presadzujú na európskych trhoch. Ich hlavnou prednosťou ostáva cena.
Nový Grandis bude predstavený v júli a do predaja sa dostane na sklonku jesene tohto roku ako mild- a fullhybrid. Po ňom sa tento rok predstaví ešte nový elektromobil.
V roku 2019 bola trhová kapitalizácia tohto startupu 29 miliárd dolárov, čo bolo viac, ako trhová kapitalizáciu Fordu v tom istom období. Investori jeho zakladateľovi naleteli.
Tesla sa chce presadiť na obrovskom indickom trhu, preto tam potrebuje fabriku. Trump tvrdí, že americká fabrika má vyrábať v Amerike. Je to zaujímavý spor, pretože aktuálne sú obaja veľmi blízkymi spojencami.
Dizajn nového Yuga už nadobúda prvé kontúry. Oficiálne by sa malo predstaviť na Expe v Belehrade v roku 2027.
Predaje v januári boli medziročne nižšie o 17 percent. Súvisí to predovšetkým s tým, že ľudia aj firmy nakupovali viac áut koncom roku.
Audi chce ukončiť výrobu najlacnejších modelov, zvyšným plánuje zdvihnúť ceny a chcelo byť predstaviť aj modely, ktoré budú nad súčasnými vlajkovými loďami.
Veková hranica, pri ktorej sú vodiči považovaní za "mladých" a teda rizikovejších, sa líši medzi poisťovňami, no často ide o vek do 23 rokov.
Honda dala "topiacej sa" automobilke Nissan ulitmátum. Vrátia sa za rokovací stôl, ale iba ak sa na čelo Nissanu postaví človek, schopný efektívne sa vyrovnať s vnútornou opozíciou.
Konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko Jaroslav Hercog v rozhovore pre Pravdu hodnotí rok 2024 a zamýšľa sa nad výzvami, ktoré pred automobilky kladie rok 2025.
Po stroskotaní rokovaní medzi Hondou a Nissanom je ochotný hodiť záchranné koleso japonskej automobilke Focxonn, ktorý svoj záujem o Nissan verejne potvrdil už skôr.
Ešte tento rok má Nissan predstaviť tretiu generáciu Leafu a piatu geeráciu Micry. Ako inak, pôjde o elektromobily na platforme AmpR od Renaultu.
Dacia nedávno zahviezdila na rallye Dakar, kde získala štvrté miesto so svojím špeciálom Sandrider. Bola to pekná bodka za jej uplynulým rokom.
Nemecká spoločnosť Gerhardi Kunststofftechnik vznikla ešte v roku 1 796 a končí po takmer 230 rokoch. Je smutným príkladom toho, kam priviedli autopriemysel európske regulácie.
Ďalší airbag? Áno, ZF si myslí, že je potrebný. Najmä pre budúcnosť spojenú s autopilotmi.