Slávny výrobca špičkových audiosystémov Bowers & Wilkins (B&W) sa spojil s nahrávacím štúdiom Abbey Road.
Automobily sú čoraz sofistikovanejšie a spotrebu paliva a energie sa technici snažia neustále znižovať. Ešte však nestala doba, aby prekonali v úspornosti dieselové agregáty.
Ukážeme vám netradične sfarbený Mercedes a Tatru. Ale aj Maserati priamo z Palerma.
Je možné, že ešte stále neboli objavené všetky vzácne veterány či youngtimery? Je! A sú ich desiatky na jednom mieste.
Lízingové splátky za elektromobily začali radikálne rásť, pretože ich predajná cena pri predaji po ukončení lízingu oproti odhadom lízingoviek výrazne klesla.
Zdá sa, že európske automobilky sa rozhodli, že na nadchádzajúcom autosalóne v Paríži nekapitulujú pred čínskymi značkami.
Šéfovia automobiliek BMW a Toyota oznámili výrazné rozšírenie spolupráce na vývoji vodíkového pohonu.
Exkluzívny model bude vyrobený len v 10-kusovej sérii a jeho cena je vyše 270-tisíc eur.
Švédska automobilka v čínskych rukách Volvo Cars upustila od ambície predávať od roku 2030 len plne elektrické vozidlá.
Šéf talianskeho zastúpenia Audi zomrel v sobotu 31. augusta následkom hrozivého pádu počas horolezeckého výstupu.
Dodávky na novej platforme Van.EA sa budú vyrábať v poľskom Jawore od roku 2026. Mali by využívať aj nový operačný systém MB.OS.
Analytici znížili odhad počtu vodíkových áut registrovaných do roku 2030 v Česku o vyše 90 percent.
Volkswagen sa chcel stať "európskou Teslou". Preto vsadil takmer všetko na elektromobily a teraz sa mu to prestáva vyplácať.
Škoda, to nie je len hlavný výrobný závod v Mladej Boleslavi. Fabriky v Kvasinách a vo Vrchlabí majú neuveriteľne dlhú históriu.
Kým VW a Škoda už len inovujú modely so spaľovacími motormi, Audi prichádza s úplne novou generáciou „spaľovákov“.
Aby to nebolo tak náročné, v kvíze sa nachádzajú len interiéry nových modelov a vybrali sme také, ktoré jazdia aj po slovenských cestách.
Tri upravené Tesly Y neprešli skúškou v policajnom zbore v Menlo Parku. Policajti sa radšej vrátili k overenému Fordu Explorer.
Automobilky si tunel nevedia vynachváliť. Dáta z neho prekonávajú aj tie najdokonalejšie počítačové simulácie.
Na inovatívnom kolese je zaujímavé to, že ide o čisto mechanické zlepšenie, ktoré navyše nevyžaduje žiadne inovatívne drahé materiály.
Bežné šetrenie najväčšej nemeckej automobilky stačiť nebude. Znížiť náklady chce rovno o 10 miliárd eur.
Podľa Horacia Paganiho hybrid stelesňuje všetky problémy spaľovacích áut a pridáva k nim problémy tých elektrických.
Modernizovaná Octavia sa bude vyrábať v Kvasinách a zároveň aj vo fabrike v Mladej Boleslavi.
V júli sa darilo v Európe hybridom, no predaj elektromobilov naďalej výrazne klesá. V Nemecku medziročne takmer o 37 percent.
Trvácnosť a odolnosť už nepatria medzi priority výrobcov automobilov. Kto však hľadá „nesmrteľné“ auto, musí si vybrať vozidlo s jednoduchou a robustnou technikou.
Kde nájdete na jednom mieste pramatku všetkých superšportov a auto vyrobené špeciálne pre jedného z najlepších pretekárov sveta?