Nový motor je z hľadiska technických parametrov od svojho predchodcu takmer na nerozoznanie. Maximálny výkon aj krútiaci moment sú rovnaké, rozdielne sú len otáčky, v ktorých ich nový agregát dosahuje. Prínosom nového motora tak nebude vyšší výkon, ale kultivovanejší chod, širšie pásmo využieľných otáčok a o niečo nižšia spotreba.
Rovnako nenápadne došlo k striedaniu vstrekovacích systémov (common-rail vs. Čerpadlo-tryska) aj pri ostatných koncernových modeloch. Vysvetlením môže byť skutočnosť, že sa automobilky chceli vyhnúť špekuláciám zákazníkov čakajúcich na novinku. Doterajšie agregáty by boli pri rovnakej cene prakticky nepradajné. Mnoho zákazníkov tak ani dnes netuší, aké vstrekovanie v ich motoroch vlastne pracuje.
Technické údaje | ||
Model | Škoda Superb 2.0 TDI PD | Škoda Superb 2.0 TDI CR |
Zdvihový objem (cm3) | 1968 | 1968 |
Max. výkon (kW/min-1) | 103/4000 | 103/4200 |
Krút. moment (Nm/min-1) | 320/1800–2500 | 320/1750–2500 |
Max. rýchlosť (km/h) | 207 | 208 |
Komb. Spotreba | 5,9 | 5,4 |
*Údaje platia pre verzie s manuálnymi prevodovkami |
.