Japonská automobilka sa totiž v poslednom čase snaží vytvoriť jasný štylistický podpis svojich modelov, podobne ako to už dlhé roky robí BMW, Audi alebo Mercedes-Benz. Identifikátorom sa preto po modelových radoch GS či IS stáva aj v prípade RX nová vretenová maska a denné LED svetlá. Ďalšie zmeny sú ale už len kozmetické. Ako napríklad nová grafika zadných svetiel, nový dizajn diskov kolies a nová paleta farieb.
Komu to nestačí, môže po prvýkrát v histórii tohto modelového radu využiť športový exteriérový balík F-Sport. Ten obsahuje plástový výplet prednej masky, tmavé pozadie reflektorov či špeciálny dizajn 19-palcových matných diskov kolies.
V interiéri je jedinou vizuálnou zmenou použitie volanta z limuzíny GS a nové drevené dekorácie Ebony Birds. Zato pribudol luxusný zábavný systém pre zadných cestujúcich. Štandardom sa stalo aj elektrické ovládanie zadného veka.
RX F-Sport pridáva v interiéri sedadlá čalúnené perforovanou kožou, čierne čalúnenie strechy, hliníkové pedále či ovládače prevodovky na volante.
V ponuke sú naďalej dve motorické verzie. Klasické RX 350 s vidlicovým 3,5 litrovým 6-valcom (206 kW) a hybrid, ktorý kombinuje ten istý motor s dvojicou elektromotorov. Maximálny výkon sústavy je 220 kW, spotreba však len 6,3 litra benzínu na 100 km. To je až o 4,4 litra menej než pri verzii RX 350. Ponuku jazdných režimov Eco, elektrického EV a štandardného Normal doplnil športový mód, upravujúci činnosť motorov, prevodovky, posilňovača riadenia, ale aj červené podsvietenie prístrojov.