Citroën ukázal interiér konceptu DS Inside

Automobilka Citroën pokračuje v rafinovanej hre postupného odhaľovania svojho najnovšieho konceptu DS Inside. Jej najnovším počinom je odhalenie interiéru.

01.06.2009 14:47
Citroën DS Inside Foto:
Citroën DS Inside
debata

DS Inside reprezentuje nový modelový rad, ktorým by Citroën rád prenikol medzi bohatšiu klientelu a zároveň zvýšil imidž značky medzi verejnosťou. Zvolil si na to šikovnú stratégiu oživenia starého známeho označenia  DS (Diferent Spirit), ktoré sa objavilo už v roku 1955 na modeli DS. Ten patril do vyššej spoločnosti, preto automobilka dúfa, že povedomé označenie ju vráti späť medzi bohatých zákazníkov s preplnenými kreditnými kartami.

Citroën by chcel konkurovať Mini. Foto: Citroën
Citroën DS Inside Citroën by chcel konkurovať Mini.

Momentálne plány hovoria o tom, že Citroën postupne predstaví troch zástupcov novej línie DS. Prvým z nich bude DS3, neskôr pribudnú DS4 a DS5. Všetky modely budú mať prémiový charakter a budú konkurovať prémiovým značkám. DS3 má namierené rovno proti Mini.

Nenájdete tu žiadny volant s pevným stredom. Foto: Citroën
Citroën DS Inside Nenájdete tu žiadny volant s pevným stredom.

Interiér štúdie DS Inside ukazuje spôsob, akým sa z bežnej konfekcie môže stať prémiový tovar. Jeho tvary takmer zodpovedajú budúcemu sériovému modelu, otázkou ostávajú už len použité materiály. V prezentovanej štúdii sú na najvyššej úrovni a ich stvárnenie určite pritiahne nejedného luxusom zhýčkaného zákazníka. Marketing navyše nezaháľa a interiér popisuje kvetnatými výrazmi ako majstrovské dielo, stelesnenie elegancie, či prostredie plné zmyselnosti.

Sedadlá majú pripomínať náramok luxusných... Foto: Citroën
Citroën DS Inside Sedadlá majú pripomínať náramok luxusných hodiniek.

Každopádne je vnútro DS Inside plné luxusu, kvality a nových tvarov, ktoré majú obrovskú šancu na sériovú výrobu. Tá sa má rozbehnúť už v roku 2010. Technický základ pre DS3 ponúkne Peugeot 207 a budúci model C3. Motorovú paletu budú tvoriť benzínové motory 1.4i (54 kW/73 k), 1.4 VTi (70 kW/95 k), 1.6 VTi (88 kW/120 k), 1.6 THP (110 kW/150 k) a naftové štvorvalce 1.6 HDi (66 kW/90 k a 80 kW/109 k).

debata chyba
Články podľa značiek