Len v priebehu apríla 2009 si Hondu Insight objednalo až 10 481 zákazníkov, čo ju katapultovalo na vrchol rebríčka predajnosti osobných vozidiel v Japonsku. Zároveň je to potvrdením správnej cenovej politiky Hondy, ktorá vyrobila Insight tak, aby dokázal cenou podliezť konkurenčnú Toyotu Prius. Na obhajobu Priusu však treba uviesť, že Toyota používa zložitejší hybridný systém schopný aj pohybu výlučne na elektrický pohon.
Honda je na domácom trhu naozaj úspešná. Jej popularitu dokazuje aj skutočnosť, že v roku 2008 bol najpredávanejším autom opäť jej model. Tentoraz ním bola Honda Fitt (v Európe známa ako Honda Jazz). Úspech tohto modelu samozrejme ovplyvnila aj skutočnosť, že Honda vypustila na trh novú generáciu modelu Jazz práve v priebehu minulého roka. Pomerne horúcou novinkou je však aj spomínaný hybrid Insight.