Jean-Marc Gales, 46 rokov, sa včera ujal celosvetového vedenia značky CITROËN. „Som hrdý, že som na čele značky CITROËN, značky plnej elánu vďaka novým projektom, značky s mnohými silnými tromfami: modelová ponuka, predajná sieť, tvorivý tím, ako aj nemenej významné uvedenia vozidiel – C3 Picasso – a v blízkej budúcnosti aj nové modely s líniou DS. Táto dravá dynamika je viditeľná na našich výsledkoch v podieloch na trhu, v objednávkach prijatých v prvom trimestri 2009 a tiež vo vývoji na významných trhoch vo Francúzsku a Španielsku. Vo všeobecnosti je značka úspešná na európskom trhu nielen so svojimi osobnými, ale aj s úžitkovými vozidlami a udržuje si svoj podiel na trhu,“ vyjadril sa Jean-Marc Gales.
Jean-Marc Gales (luxemburská národnosť) absolvoval štúdium na Univerzite v Karlsruhe v odbore strojného inžinierstva a neskôr získal magisterský titul z Manažmentu na Univerzite Imperial College v Londýne. Jean-Marc GALES začal svoju kariéru v skupine BMW, kde zastával pozície v strategickom plánovaní, koordinovaní a organizácii skupiny.
V roku 1998 sa stal členom vedenia značky Volkswagen, kde bol menovaný do funkcie Riaditeľ strategického marketingu a neskôr riaditeľ marketingu skupiny.
V roku 2003 odišiel do skupiny General Motors na post Generálneho riaditeľa oddelenia ľahkých úžitkových vozidiel, kde sa neskôr stal Generálnym riaditeľom pre predaj, marketing a poporedajné služby v rámci strednej Európy pre značky Opel a Saab.
V roku 2006 prijal funkciu Generálneho riaditeľa celosvetového predaja značky Mercedes- Benz.
Od apríla 2009, sa ujíma vedenia spoločnosti značky CITROËN na poste Generálneho riaditeľa značky.