Na prvý pohľad môžete mať problém, medzi ktoré SUV novú Mokku zaradiť, pomôžte si však jej dĺžkou 4280 mm hneď máte vo veci jasno. Svojimi proporciami útočí na segment, v ktorom je teraz Mitsubishi ASX a čoskoro k nemu pribudnú francúzske dvojičky Citroën C4 Airdream a Peugeot 4008 (s Mokkou majú takmer identickú veľkosť). Opel toho veľa neprezradil, svetovú premiéru však chystá už na jarný ženevský autosalón, takže zverejnenie presnejších technických parametrov na sebe nenechá dlho čakať.
S pohonom predných alebo všetkých kolies
Mokka bude k dispozícii s pohonom všetkých kolies ako aj s pohonom výlučne prednej nápravy. Opel v svojej správe uvádza, že štandardnou výbavou všetkých verzií bude elektronický stabilizačný systém, systém regulácie trakcie (Traction Control), asistent rozjazdu do kopca (Hill Start Assist) a asistent zjazdu z kopca (Hill Descent Control).
Dva benzínové a jeden naftový motor
Základným pohonom bude atmosférický štvorvalec 1.6 16V s výkonom 85 kW/115 k, nad ním v cenníku nájdete prepĺňaný štvorvalec 1.4 Turbo vyladený na 103 kW/140 k. Bez nafty by to v Európe nešlo, Opel vám preto k Mokke ponúkne aj turbodiesel 1.7 CDTI s výkonom 96 kW/130 k a krútiacim momentom 300 Nm. Agregáty 1.4 Turbo a 1.7 CDTI je možné kombinovať aj so šesťstupňovým automatom, štandardom však sú šesťstupňové manuálne prevodovky (aj pre atmosférickú verziu 1.6 16V). V rámci snahy o maximálne možné zníženie meraných emisií budú všetky verzie s manuálnymi prevodovkami vybavené štart-stop systémom.
Opel Mokka sa na trh dostane koncom roka 2012.