Oproti štúdii s rovnakým menom je sériová Škoda Yeti o niečo dlhšia a má pohon predných alebo všetkých štyroch kolies. Väčšia dĺžka pripadá na dlhší predný previs, ktorý musí spĺňať prísne požiadavky na ochranu chodcov.
Svojimi tvarmi sa Yeti pomerne výrazne odlišuje od koncernového príbuzného Volkswagen Tiguan. Škoda Yeti je až o 220 mm kratšia (jej rozmery sú 4223 × 1793 × 1691 mm), takže má skôr namierené do teritória Suzuki SX4, Fiatu Sedici, či Kie Soul. Rázvor náprav má rovnako ako v prípade Octavie hodnotu 2578 mm.
Automobilka model Yeti prezentuje ako praktické auto na každodenné použitie, čomu zodpovedá aj jeho vnútorný priestor. Dvere batožinového priestoru nie sú delené ako v prípade štúdie, ale tvorí ich jeden celok, ktorý sa otvára klasickým spôsobom pomocou tlmičových vzpier dohora. Zadné sedadlá sú koncipované podobne ako v modeli Roomster. Dajú sa samostatne vyberať, sklápať a posúvať, pričom po ich vymontovaní dokáže Yeti odviezť až 1760 litrov nákladu (Roomster 1780 l).
Horúcou novinkou pod kapotou tejto škodovky bude prepĺňaný benzínový štvorvalec 1.2 TSI s výkonom 77 kW (105 k). O jeho vývoji sa vedelo už dlhšiu dobu, no doteraz nebolo jasné, kde ho koncern Volkwagen ukáže ako prvý. Agregát zbieha z výrobných pásov v Mladej Boleslavi a dodávať sa bude výlučne do verzie s pohonom predných kolies. K dispozícii samozrejme bude aj pohon všetkých kolies pomocou medzinápravovej spojky Haldex. Rovnaký systém využíva aj Octavia 4×4.
Motory:
Verzie 4×2: 1.2 TSI (77 kW/105 k), 2.0 TDI CR (81 kW/110 k)
Verzie 4×4: 1.8 TSI (118 kW/160 k), 2.0 TDI CR (81 kW/110 k, 103 kW/140 k a 125 kW/170 k)