Zdá sa, že Peugeot veľmi dobre vie, čo robí. Potenciál dvestošestky ešte nie je vyčerpaný, preto do nej na sklonku života mierne zainvestoval, upravil jej vzhľad a dúfa, že zákazníci o ňu nestratia záujem. Podľa zverejnených fotografií sa zdá, že dizajnéri si s úpravou karosérie poradili veľmi dobre.
Model 206 pochádza ešte z obdobia, keď nové Peugeoty nenosili na predných nárazníkoch otvory gigantických rozmerov. Aj preto pôsobia jeho tvary stále veľmi elegantným dojmom. Dizajnéri našťastie k úprave pôvodných tvarov pristupovali veľmi citlivo a hoci mu naordinovali nárazník s veľkým nasávacím otvorom, jeho výraz nepôsobí vyplašene. Zachované ostali dokonca aj vetracie otvory na prednej kapote.
Miernym zmenám sa nevyhla ani zadná časť. Väčšší model 207 čiastočne pripomína nová optika zadných svetiel, ostatné tvary však jednoznačne identifikujú starú dobrú dvestošestku. Zadné hmlové svetlo v strede nárazníka je už minulosťou.
Veľkými zmenami prešiel aj interiér. Ten pôvodný svoj vek už maskovať nevedel, preto prišla na rad palubná doska pripomínajúca model 207. Kvalitnejšie materiály posúvajú dvestošestku do vyššej ligy. Peugeot údajne zapracoval aj na kvalite dielenského spracovania.
Na výber ostávajú tri motory, ktoré už roztáčali predné kolesá predchádzajúcej verzie. Základom bude benzínový štvorvalec 1.1i s výkonom 44 kW (60 k). Silnejšou alternatívou bude agregát 1.4i (55 kW/75 k), zatiaľ čo úlohu úspornej verzie berie na seba turbodiesel 1.4 HDi vyladený na 50 kW (68 k).
Úspech modelu 206+ samozrejme vo veľkom záleží na cene. Pokiaľ nebude veľmi ambiciózna, má šancu zamiešať predajmi nielen na trhoch so slabšou kúpnou silou, ale aj vo vyspelejšej časti Európy.