Dostal sa tak na výkonovú úroveň pôvodného motora 1.4 TCe 130, ktorý nahradí. A čo viac, v porovnaní s ním ponúka krútiaci moment vyšší až o 15 Nm (205 Nm). Pritom dosahuje svoje maximum už pri 2000 otáčkach, čo je o 250 nižšie ako predtým. V prvej vlne sa dostane pod kapotu inovovaného Renaultu Scénic a následne do Mégane. Vďaka rôznym úsporným opatreniam, najmä nasadeniu stop-štart systému, ušetrí až 20 % paliva. Mégane s ním spotrebuje priemerne len 5,4 litra benzínu.
Motor 1.2 TCe od Renaultu zosilnel
Preplňovaný benzínový priamovstrekový 4-valec 1.2 TCe Energy zvyšuje svoj výkon. Technici ho vyladili až na 96 kW, čo znamená, že je vo svojej objemovej triede najsilnejším zástupcom.
Foto: Renault