V oblasti karavanov sa toho v posledných rokoch veľa nezmenilo. Sú lepšie vybavené, je s nimi možné manipulovať pomocou elektromotorov, ale z hľadiska dizajnu a konštrukcie ostáva všetko pri starom. Môže za to pravdepodobne aj klesajúci dopyt. Známy bavorský výrobca karavanov, spoločnosť Tabbert sa však odhodlala postaviť príves budúcnosti. Volá sa Caravisio a podľa reakcií publika na výstave Caravan Salon v Düsseldorfe, ho čaká skvelá budúcnosť.
Práce na projekte Carvisio trvali dva roky a podieľalo sa na ňom až 25 špecializovaných spoločností. Výsledkom je futuristický koncept, ktorý nemá sú súčasnými karavanmi naozaj veľa spoločného. Dizajn je jednoznačne inšpirovaný luxusnými jachtami. Caravisio si z nich požičalo nielen „plavné“ línie či tmavú tíkovú podlahu, ale aj zadnú „palubu“. Tú možno vytvoriť vyklopením zadného horizontálne deleného veka. Kým spodná časť predĺži plochu prívesu, horná slúži ako markíza.
Interiér je pritom od terasy oddelený posuvnými sklenenými dverami, veľmi podobnými motorovým jachtám. Ovládanie zadnej časti či dverí sa uskutočňuje buď pomocou dotykovej obrazovky, alebo cez špeciálnu aplikáciu v smartfóne či tablete. Zaujímavosťou sklenených dverí je technológia stmievania, podobná ako pri Mercedesoch SL a SLK a ich panoramatických strechách Magic Sky Control. Vďaka tomu si môže osadenstvo užívať výhľad do prírody alebo mať v interiéri dokonalú intimitu. Svetlo potom prúdi cez sklenené strešné okná a nezvyklo veľké bočné okná.
Interiér je zariadený v štýle luxusného apartmánu. Tomu zodpovedajú aj materiály. Napríklad spomínané tíkové drevo či nábytok zo svetlého dubu. Samozrejme, nechýba variabilita. V prednej aerodynamicky riešenej časti možno vytvoriť buď sedaciu súpravu, alebo veľké lôžko. Ďalej je tu luxusná kúpeľňa so zásobou 105 litrov vody a kuchynka s plynovou varnou doskou. Ďalšia 45 litrov veľká nádrž je určená pre pitnú vodu a 50-litrová pre technickú vodu. O šetrenie zásoby vody sa stará opäť elektronika.
Celý príves má dĺžku 801 cm, vnútornú šírku 234 cm a výšku 260 cm, z toho 194 vnútornú. Práca v aerodynamickom tuneli bola korunovaná mimoriadne nízkym odporom vzduchu. Zakrytý je celý podvozok aj dvojica náprav. Výsledkom je priaznivý vplyv na spotrebu paliva.
Či sa príves Caravisio dostane do sériovej výroby zatiaľ spoločnosť Tabbert nespresnila.