Po premiére Porsche 911 Turbo a Turbo S prichádzajú na rad aj ich verzie s plátennou strechou. Technika je, pochopiteľne, rovnaká. „Slabší“ z modelov poháňa 6-valcový boxer s objemom 3,8 litra a výkonom 383 kW. Silnejšia verzia Turbo S dokáže z rovnakého objemu vyťažiť až 412 kW. To je v porovnaní s predchádzajúcou generáciou nárast o 15, respektíve 22 kilowattov. Obe modifikácie sú spriahnuté so 7-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou PDK a stálym pohonom oboch náprav PTM.

V číslach to znamená raketové zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,5, respektíve 3,2 sekundy, čo predstavuje medzigeneračné zlepšenie o dve desatiny sekundy. Pritom sú obe novinky úspornejšie než ich predchodcovia. Približne o 15 %. Normovaná spotreba oboch verzií klesla totiž po prvý raz v histórii pod desať litrov benzínu na 100 km, presnejšie na 9,7 litra pre Turbo a 9,9 pre Turbo S. To je až o 1,6, respektíve 1,8 litra menej ako v minulosti.
Kabriolet je vybavený novou plátennou strechou s ultraľahkou horčíkovou konštrukciou. Je zloženie trvá len 13 sekúnd, pričom je manipulácia povolená až do rýchlosti 50 km/h. Zvonku však nové turbá spoznáte aj vďaka rozšíreniu zadných blatníkov o 28 mm. Tie ukrývajú jednu z najväčších technologických noviniek – riadenú zadnú nápravu, ktorá má definitívne skoncovať s pretáčavými tendenciami legendárnej deväťstojedenástky.

Pozíciu vlajkovej lode modelového radu dávajú nové turbá na známosť aj veľmi bohatou štandardnou výbavou. Napríklad červeno-čiernym koženým čalúnením, adaptívnymi športovými sedadlami s osemnástimi funkciami nastavenia, ale aj výkonnou aparatúrou Bose. Za príplatok si môžete dopriať ešte kvalitnejšie audio Burmaster, ale aj adaptívny tempomat či cúvaciu kameru.
Nové Porsche 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet absolvujú svetovú výstavnú premiéru v slnečnej Kalifornii, presnejšie na novembrovom autosalóne v Los Angeles.