Ponuka Mitsubishi je najmä v Európe extrémne obmedzená. O úspechu možno hovoriť len v prípade SUV ASX, prípadne väčšieho Outlanderu. Ostatné modely ako malý Spacestar, Lancer či veľký off-road Pajero stoja na okraji záujmu. To by sa však mohlo zmeniť.
Na autosalóne v Tokiu sa Mitsubishi pochváli hneď troma realistickými štúdiami. Tie síce na prvý pohľad demonštrujú ekologické technológie, keďže dve z nich sú hybridy, no iste nie náhodou patria do segmentov, ktoré dnes Mitsubishi chýbajú v ako soľ.
Prvým je veľké SUV s názvom GC-PHEV. Možno nástupca pomaly umierajúceho Pajera, s bližšie nešpecifikovaným pohonom všetkých kolies S-AWC (Super All Vheel Control) a plug-in hybridnou pohonnou sústavou. Mitsubishi o ňom prezradilo len toľko, že bude vybavené množstvom moderných asistenčných systémov a vysokým stupňom konektivity.
Druhým plug-in hybridným konceptom XR-PHEV zaútočí Mitsubishi na triedu populárnych kompaktných SUV či skôr crossoverov. Pomôcť mu má karoséria s prvkami kupé. Tento model by teda mohol pokojne stáť pod súčasným Mitsubishi ASX.
Do tretice pridá Mitsubishi koncept AR, ktorý má byť krížencom malého MPV a SUV. Spojiť by tak mal variabilitu so schopnosťou pohybu mimo spevnených ciest. Či bude disponovať pohonom oboch náprav, však nie je isté. Skôr nie, pretože pod kapotou sa má objaviť malý preplňovaný benzínový motor.