
Za projektom transplantácie však nestojí samotný Fisker. Ten má čo robiť, aby prežil. V súčasnosti nevyrába a jeho novým vlastníkom je hongkonská investičná spoločnosť, za ktorou stojí miliardár Richard Li. Osud ekologických Fiskerov je teda zatiaľ nejasný.
Nádherné tvary modelu Karma však nedali spávať americkej spoločnosti VL Automotive, vedenej bývalým podpredsedom gigantu GM, Bobom Lutzom. VL Automotive jednoducho odkúpila 25 nepredaných kusov Karmy, demontovala z nich ekologickú pohonnú sústavu tvorenú dvojicou elektromotorov a 2-litrovým štvorvalcom a namiesto nej stavila na absolútnu klasiku – veľkoobjemový vidlicový 8-valec. Tak vzniklo VL Destino.

A aby nebolo pochýb, že v Destine bije skutočne americké srdce, darcom orgánu sa stal Chevrolet Corvette Stingray, ktorý dáva z objemu 6,2 litra 336 kW. Lenže v pláne je aj jeho kompresorová verzia z predchádzajúcej generácie Corvette ZR1, ktorá dosahuje až 476 kW. Spolu s motorom z Corvette putovala pod kapotu Destina aj prevodovka z Corvette.
Destinu bude takáto nádielka koní nepochybne svedčať, čo na to však povedia bývalí zákazníci Fiskeru, ktorí si vďaka Karme budovali ekologický imidž. A to im VL Automotive má ešte tú „drzosť“ ponúknuť už v blízkej budúcnosti prestavbu ich elektrickej Karmy na benzínový pohon.

Aby však nedošlo k zámene pôvodného „zeleného“ športiaku s Destinom, zmenilo sa nielen logo, ale aj dizajn prednej masky a nárazníkov. V tom zadnom pribudli mohutné, centrálne umiestnené koncovky výfukov. Svoj pôvod však utajiť predsa len celkom nedokáže.
Za Destino si bude VL Automotive účtovať 200 000 dolárov, teda približne 145 000 eur. Bude teda drahšie ako pôvodný Fisker Karma, ktorý sa v USA predával za 103 000 dolárov. VL Automotive však dvadsťpäťkusovou sériou Destina skončiť nemieni. Má totiž vraj zabezpečenú ďalšiu dodávku nových karosérií. Jeho výroba by teda mohla pokračovať aj po tom, čo sa minú posledné kusy Karmy. Prvé VL Destino zamieri k zákazníkom v lete budúceho roka.