Až taká novinka to však nie je. Kia K900 je totiž len americkou verziou modelu Kia K9, ktorá sa už predáva na domácom kórejskom trhu. Pôvodne sa mala mimo Kórejského polostrova volať Quoris, no voči tomu prejavila námietky nová čínsko-izraelská značka Qoros. Kia bola nútená ustúpiť a z Quorisu sa stala Kia K900.
Luxusná limuzína vyššej triedy dizajnovo nápadne pripomína modely BMW aj Lexusu, no eleganciu jej uprieť rozhodne nemožno. Vysoké ambície smerujúce do prémiovej triedy však naznačuje nielen dizajnom a dĺžkou 5,1 metra, ale aj klasickou koncepciou s motorom vpredu a zadným náhonom, ktorý je v týchto vodách zákonom. Rozloženie hmotnosti v pomere 50:50 medzi obe nápravy tiež dokladuje, že Kia nenecháva nič na náhodu.
Pod kapotou sa objavia v USA dva motory. Šesťvalec 3,8 V6 Lambda (248 kW), známy z Genesisu, a silnejší päťlitrový 8-valec 5,0 Tau s výkonom až 313 kW. K tomu pridáva K900 výsostne modernú 8-stupňovú automatickú prevodovku a systém nastavenia jazdných režimov Eco, Normal a Sport, z čoho vyplýva, že K900 bude disponovať adaptívnym podvozkom, prípadne pneumatickým pružením.
Ani v interiéri nebude K900 zaostávať za svojimi podstatne známejšími rivalmi. Objaví sa tu napríklad 12,3-palcová obrazovka multimediálneho rozhrania či head-up displej. Debutovať bude v K900 aj radarový tempomat s funkciou úplného zastavenia vozidla, sledovanie mŕtveho uhla v zrkadlách, asistent na udržiavanie v jazdnom pruhu, ale aj adaptívne predné LED-svetlá.
To všetko bude riadiť integrovaný systém AVSM, ktorý dostane pod kontrolou aj ďalšie bezpečnostné funkcie, napríklad predkolízny systém. O hroziacom nebezpečenstve bude vodič informovaný zvukovým signálom, vizuálne na head-up displeji a tiež trhnutím bezpečnostných pásov. K luxusným prvkom patria ventilované a vyhrievané zadné sedadlá či 17-reproduktorová sústava.