Subaru neustrážilo podobu ani základné technické špecifikácie ostrej Imprezy. Teda pardon, už to nebude Impreza. Z pôvodného označenia si ponechá len kód WRX. Vraj preto, že od Imprezy bude mať naozaj ďaleko. Aspoň výkonovo, pretože prvé snímky naznačujú, že jej vizuálny tuning nebude zďaleka taký drsný, ako to Subaru predviedlo na štúdii WRX Concept.
O stádo koní pod kapotou sa neobávajte. To napriek downsizungu. Pôvodný 2,5-litrový agregát nahradí totiž menší dvojlitrový boxer. Zato s turbom, ktoré z neho vyžmýka pri 5 600 otáčkach za minútu 197 kW a 350 Nm krútiaceho momentu, ktorý vrcholí relatívne vysoko – až pri 4 800 otáčkach. S touto výzbrojou mu nebude akcelerácia na 100 km/h trvať dlhšie ako 5,4 sekundy. Motor bude spojený so 6-stupňovým manuálom alebo kontinuálnou prevodovkou CVT, ktorá spomalí akceleráciu len o 0,5 sekundy.
Samozrejmosťou je pohon oboch náprav. Kým v prípade manuálu bude stredový diferenciál rozdeľovať hnací moment medzi nápravy v spravodlivom pomere 50:50, verzia s automatom dostane systém Variable Torque Distribution. Ten rozdelí v bežných jazdných podmienkach energiu v pomere 45:55 v prospech zadných kolies. Pri zmenách trakcie sa však bude, ako napovedá názov, meniť podľa okamžitých podmienok.
Subaru WRX je určené prioritne pre americký trh. Do Európy by mala zavítať až jeho výkonnejšia verzia WRX STI, o ktorej však nie je zatiaľ nič známe.