Hlavnou zmenou v interiéri Astry bude nepochybne nové rozhranie IntelliLink. To sa predstavilo len pred mesiacom vo vlajkovej lodi Insignia. Na rozdiel od nej, však Opel v Astre skombinuje prakticky pôvodný stredový panel s tlačidlami so 7-palcovým dotykovým displejom. K výraznej redukcii ovládačov tak nedôjde.
V ponuke sú tri úrovne tohto multimediálneho sytému. Základný CD 600 IntelliLink s CD mechanikou a Bluetooth umožňuje aj audiostreaming a prehrávanie hudby cez USB-port. Navi 650 IntelliLink pridáva navigáciu a najvyššia úroveň 950 IntelliLink aj hlasové ovládanie navigácie a navigačné dáta celej Európy, či čítanie SMS správ pomocou generátora hlasu.
Pod kapotou sa zas objaví nový dieselový agregát 1,6 CDTi, ktorý debutoval len prednedávnom v minivane Zafira Tourer. Motor s enormným výkonom 100 kW a krútiacim momentom 320 Nm nahradí pôvodný diesel 1,7 CDTi (96 kW). Astra s ním aj vďaka stop-štart systému spotrebuje na 100 km iba 3,9 litra nafty, čo je až o 0,6 litra menej v porovnaní s pôvodnou verziou. Na rýchlosť 100 km/h zrýchľuje za 9,2 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 200 km/h.