Nová Honda Jazz (Fit), presnejšie jej tretia generácia, je na domácom japonskom trhu v predaji už od leta tohto roku. Výlučne však s benzínovými motormi, prípadne ako Hybrid. Pre Indiu ale Honda plánuje aj verziu tankujúcu naftu. Tá by sa mohla stať účinným liekom na dlhodobý pokles predaja nových vozidiel v tejto krajine, pretože tamojšia vláda podporuje predaj naftových áut dotáciami.
Pod kapotou Jazzu sa tak objaví agregát 1,5 i–DTEC z novej generácie motorov Earth Dreams, ktorý uviedla Honda na indickom trhu v malom sedane Amaze. Z objemu 1,5 litra dáva tento 4-valec výkon 74 kW a krútiaci moment 200 Nm. Ten doplní v novom Jazze, určenom pre Indiu, benzínový 4-valec 1,2 i-VTEC, dobre známy aj u nás.
Do Európy by mal nový Jazz doraziť v priebehu budúceho roka. Či sa Honda na starom kontinente rozhodne ponúknuť aj dieselovú motorizáciu, ostáva otázne. Pravdepodobne dá opäť prednosť hybridnej verzii Jazz Hybrid, ktorá kombinuje benzínový motor 1,5 i-VTEC, asistenčný elektromotor a 7-stupňovú dvojspojkovú prevodovku.
Možný je však aj celkom opačný scenár. Teda, že diesel nahradí hybridný Jazz. Malo by to svoju logiku. Hybridným Hondám sa v Európe totiž vôbec nedarí, čo dokladuje tiché stiahnutie modelov Insight a CR-Z z európskeho trhu.