Po tokijskej štúdii Lexus RC, ktorá bola predobrazom sériovej podoby nového kupé odvodeného zo sedanu IS, je na rade skutočná bomba. Už v januári v Detroite sa Lexus pochváli najvýkonnejšou verziou RC F. A hoci je Lexus synonymom pre hybridné pohony, v tomto prípade si elektromotor rozhodne „nezahrá“.
Pod kapotu RC F, ktoré bude po sedane IS-F druhým čistokrvným zástupcom divízie F-Sport, to má totiž namierené modernizovaný veľkoobjemový 8-valec. Z piatich litrov ponúkne za pomoci priameho aj nepriameho vstrekovania výkon 335 kW, čo je o 26 kW viac v porovnaní s predchádzajúcou generáciou sedanu IS-F.
Krútiaci moment bude vrcholiť hodnotou 540 Nm a cez 8-stupňovú automatickú prevodovku smerovať výhradne k zadným kolesám. O zníženie spotreby sa postará systém vypínania valcov. Na presné dynamické parametre si však ešte bude musieť počkať do detroitskej premiéry. Predpokladá sa však, že maximálna rýchlosť by sa mala priblížiť k hodnote 300 km/h.