Hyundai nie je v oblasti vodíkového pohonu žiadnym nováčikom. Jeho SUV ix35 Fuel Cell tretej generácie jazdí nielen v Kórei, ale pätnásť exemplárov brázdi napríklad už aj ulice dánskej Kodane. A to v službách magistrátu mesta. Celkovo má Hyundai v pláne vyrobiť do roku 2015 tisíc týchto vozidiel a testovať ich v reálnej premávke.
V Ženeve sa však pochváli nielen ďalšou generáciu palivových článkov, na ktorých pracuje od roku 1998. Zabalí ich totiž do atraktívneho kabátu koncepčného crossoveru HED-9 s prívlastkom Intrado. Názov je odvodený od spodnej plochy leteckého krídla, ktorá sa stará o vznik potrebného vztlaku. A avíz na letectvo je tu oveľa viac.
Hyundai tvrdí, že Intrado prezentuje použitím ultraľahkých materiálov nový prístup ku konštrukcii vozidiel a že jednotlivé panely karosérie sú spájané revolučnou technológiou. Pravdepodobne pôjde o lepené spoje, také typické v konštrukcii moderných lietadiel. Podľa zástupcov Hyundaia to má zmeniť už v blízkej budúcnosti spôsob sériovej výroby automobilov.
O samotnom vodíkovom pohone Hyundai takmer nič neprezradil. Jedinou informáciou je, že nová generácia palivových článkov bude podstatne menšia a ľahšia než pri súčasnom Hyundai ix35 Fuel Cell. Celý koncept vznikol v európskom vývojovom centre Hyundaia v nemeckom Russelsheime. Po luxusnej limuzíne Genesis je v poradí druhým modelom navrhnutým podľa nového dizajnového jazyka Fluidic Sculpture 2,0.