Subaru vypĺňa medzeru medzi Imprezou a veľkým Legacy. Levorg sa síce snaží prezentovať ako samostatný modelový rad, no v podstate ide o ďalší derivát Imprezy, čo naznačuje takmer identickým rázvorom 2 650 mm. Levorg, ktorého názov je kombináciou slov Legacy, Revolution Touring a ktorý sám výrobca charakterizuje ako Sports Tourer, má na dĺžku 4 690, na šírku 1 780 a na výšku 1 485 mm. V porovnaní s hatchbackom Impreza je dlhší o 175 mm.
Aj interiér vychádza zjavne zo súčasnej Imprezy, no pridáva niektoré nové dekoračné materiály, ako napríklad klavírny lak a najmä nové bezpečnostné systémy. Levorg bude môcť byť vybavený streokamerami, protikolíznym systémom s núdzovým brzdením, udržiavaním v jazdnom pruhu, ale aj siedmimi airbagmi vrátane kolenného airbagu pre vodiča. Bohužiaľ, veľkosť batožinového priestoru, ktorý je pre kombi podstatný, si Subaru nechalo zatiaľ pre seba.
Zato vieme, že pod prednou kapotou budú pracovať dva nové preplňované benzínové boxery vybavené po prvý raz priamym vstrekovaním paliva DIT. Menší z nich 1,6 DIT ponúkne výkon 125 kW a 250 Nm. Silnejší dvojliter 2,0 DIT sa bude môcť pochváliť výkonom až 221 kW a krútiacim momentom 400 Nm. Priemerná spotreba sa má pohybovať na úrovni 5,7 alebo 7,6 litra (pre 2,0 DIT) benzínu na 100 km.
Zaujímavé je, že pre oba motory je pripravená výlučne kontinuálna prevodovka CVT. Jednoducho, manuál tu už nenájdete. Odpustkom je režim S-Drive s ôsmimi prednastavenými prevodovými pomermi, ktoré je možné voliť manuálne. Samozrejmosťou je permanentný pohon oboch náprav Symmetrical AWD a nezávislé zavesenie všetkých kolies. Základné verzie budú obúvať 16-palcové a dvojliter 17-palcové disky kolies.
Subaru Levorg absolvovalo svetovú premiéru v podobe predprodukčného prototypu na decembrovom autosalóne v Tokiu. K prvým zákazníkom sa má dosť na jar. Zatiaľ však len v Japonsku. Do Európy dorazí neskôr, pravdepodobne aj s dieselovým motorom. Z Levorgu je odvodená aj ostrá verzia Imprezy WRX, čo len dokladuje ich konštrukčnú spriaznenosť.